خانه ورزش اخبار ورزش هفته دوم به نام مربیان؛ ۵ تعویض و ۴ گل

هفته دوم به نام مربیان؛ ۵ تعویض و ۴ گل

0

موفق‌ترین مربی را هم می‌توان سیروس پورموسوی دانست. مربی‌ای که یک بازیکن او گل ساخت و بازیکن دیگر زد. این هفته، مربیان ستاره‌های تیم‌هایشان بودند.

مجتبی نجاریان و یوسف کی‌شمس دو تعویض سیروس پورموسوی بودند که کی‌شمس برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت. سانتر نجاریان از سمت راست و ضربه یوسف کی‌شمس در محوطه جریمه فولادی‌ها را به گل رساندند تا تعویض‌های سرمربی فولاد یک امتیاز برای این تیم بدست بیاورد.

تعویض برانکو شمشیر دولبه بود. اگرچه تفکر برانکو برای وارد کردن کامیابی‌نیا تدافعی نبود و قصد داشت با جمع کردن میانه میدان حملات جدیدی را روی دروازه حریف آغاز کند اما می‌توانست این ریسک به ضررش تمام شود. کامیابی‌نیا اما فرصتی برای ریسک باقی نگذاشت و با یک ضربه محکم سه امتیاز بازی را برای تیمش خرید.

نام گلزنان تیم علی دایی ناشناخته است و ناجی دایی مقابل صنعت نفت از همه ناشناخته‌تر است. محمدرضا سلیمانی، ده دقیقه بعد از ورودش به میدان، در دقیقه پایانی بازی گل سایپا را زد و سه امتیاز بسیار ارزشمند برای علی دایی گرفت.

سپیدرود رشت در هفته دوم لیگ برتر هم گل زد. البته این گل باز هم باعث نشد که نظرمحمدی طعم برد در لیگ برتر را بچشد. کاپیتان قدیمی سپیدرود بازیکن تعویضی نظرمحمدی بود و تک گل این تیم را وارد دروازه سیاه جامگان کرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *