خانه ورزش اخبار ورزش وست برومویچ ۰ – ۱ لیورپول؛ پیروزی ارزشمند قرمزها با تک گل فیرمینو

وست برومویچ ۰ – ۱ لیورپول؛ پیروزی ارزشمند قرمزها با تک گل فیرمینو

0

تیم های وست برومویچ و لیورپول از هفته سی و سوم لیگ برتر در ساعت ۱۷ به مصاف یکدیگر رفتند.

 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۱۵: لیورپول توسط کوتینیو یک ضد حمله سریع را ترتیب داد و می توانست با شوت فیرمینو به گل برسد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: توپ در موقعیتی خوب روی یک ضد حمله سریع به کوتینیو رسید اما ضربه والی این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: رابسون کانو روی پاس لیورمور در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه آخرش را بی دقت زد تا مینیوله به راحتی آن را مهار کند.

دقیقه ۴۵: تیم مهمان در آخرین ثانیه های نیمه اول موفق شد به گل برسد. لوکاس ضربه آزاد ارسالی میلنر را به دهانه دروازه فرستاد تا فیرمینو با ضربه سر دروازه وست بروم را باز کند.

دقیقه ۵۷: شاگردان کلوپ که نیمه دوم را خوب آغاز کردند صاحب یک موقعیت بسیار مناسب شدند اما میلنر که روی پاس خوب فیرمینو در فضای خالی صاحب توپ شد ضربه اش را به بیرون زد.

دقیقه ۶۱: لیورپول روی پاس فیرمینو و توسط اوریگی به گل دوم رسید اما داور این گل را به درستی به خاطر آفساید مردود اعلام کرد.

دقیقه ۸۰: راندون روی یک حرکت خوب از ماتیپ عبور کرد و توپ را به فیلیپس رساند اما مینیوله با یک عکس العمل خوب مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه ۹۳: مورنو توپ بازیکن وست بروم پس از کرنر ارسالی را گرفت تا ۴ بازیکن لیورپول به سوی دروازه وست بروم که به خاطر جلو آمدن فاستر خالی مانده بود پیش بروند اما ضربه مورنو در عین ناباوری از کنار دروازه به بیرون رفت تا نتیجه تغییری نکند.

شاگردان کلوپ با این پیروزی ۶۶ امتیازی شد تا جایگاه سوم جدول را حفظ کند و یک قدم دیگر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک تر شود.

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *