خانه ورزش اخبار ورزش ونگر: بابت عدم حضور در کورس قهرمانی ناراحت هستیم

ونگر: بابت عدم حضور در کورس قهرمانی ناراحت هستیم

0

تاتنهام موفق شد در دربی شمال لندن آرسنال را با دو گل شکست دهد تا نه تنها اختلاف امتیاز را در صدر جدول حفظ کند، بلکه با این نتیجه، قطعاً در پایان فصل اسپرز در جدول رده بندی بالاتر از توپچی ها قرار می گیرد. این برای اولین بار از فصل ۱۹۹۴-۱۹۹۵ است که این اتفاق رقم می خورد.

به این ترتیب، این برای اولین بار در دوران حضور ونگر در آرسنال است که تاتنهام می تواند بالاتر از رقیب همشهری خود در جدول لیگ قرار گیرد. سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان بازی در مورد شکست تیمش و جایگاه توپچی ها در جدول چنین گفت:

به آن ها تبریک می گویم. اما وقتی لیگ را آغاز می کنیم، هدف مان این نیست که بالاتر از اسپرز قرار گیریم، بلکه به دنبال قهرمانی هستیم. بزرگترین ناراحتی ما اکنون این است که نتوانستیم برای قهرمانی مبارزه کنیم. این برای اولین بار در این ۲۰ سال است که این اتفاق می افتد (قرار گرفتن تاتنهام بالاتر از آرسنال). از این موضوع خوشحال نیستیم ولی خودمان را با اسپرز مقایسه نمی کنیم، بلکه خودمان را با جایگاهی که به دنبالش بودیم و می خواستیم، مقایسه می کنیم.

فکر می کنم تاتنهام بهتر و شاداب تر از ما بازی کرد. قدری آزادی عمل در بازی مان نداشتیم و این موضوع به نفع اسپرز تمام شد. در واقع به آن سطح از اعتماد به نفس نرسیدیم تا بتوانیم در زمین آزادانه کارهایمان را عملی کنیم. مسئله فقدان انگیزه نبود، انگیزه بازیکنان وجود داشت ولی آزادی عمل در بازی مان کم بود. تا پیش از گل اول، اوضاع خیلی هم بد نبود، ولی گل اول به ثمر رسید و سپس پنالتی رقم خورد، رقم خوردن این دو گل تاثیر زیادی روی تیم گذاشت.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *