خانه ورزش اخبار ورزش ویا: بازیکنان اروپایی زیادی از من در مورد MLS سؤال می کنند

ویا: بازیکنان اروپایی زیادی از من در مورد MLS سؤال می کنند

0

طبق گفته داوید ویا، موفقیت این بازیکن در لیگ MLS باعث شده تا بسیاری از بازیکنان اروپایی مجذوب حضور در این لیگ شوند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، ویا در سال ۲۰۱۴ راهی تیم نیویورک سیتی شد و معتقد است که زیاد طول نخواهد کشید تا نام های بزرگ دیگری از فوتبال اروپا به این لیگ بیایند. ‘ال گواخه’ در مصاحبه با Univision گفت:

بر هیچکس پوشیده نیست که تأثیر MLS در سطح جهانی بسیار زیاد است. در اروپا، بازیکنان به این لیگ علاقه دارند. آنها می خواهند بیایند و اینجا بازی کنند. من دوستان و همکاران زیادی دارم که از من در مورد تجربیاتم طی چند سال حضور در اینجا سؤال می کنند. اینجا یک لیگ رقابتی است و من دوستش دارم. تفاوت میان تیم ها بسیار اندک است و این یعنی باید در هر مسابقه بسیار متمرکز باشید. هر تیمی می تواند دیگری را شکست دهد و مهمترین چیز این است که وقتی لیگ در ماه مارس شروع می شود هر ۲۲ تیم شانس برابری برای کسب عنوان قهرمانی دارند. این چیزی است که هرگز در اروپا نمی توان دید.

ویا در سال ۲۰۱۶ برای تیمش ۲۳ گل و ۴ پاس گل ثبت کرد تا به عنوان ارزشمند ترین بازیکن لیگ (MVP) انتخاب شود اما این برای جلوگیری از حذف تیمش مقابل تورنتو در بازی پلی آف کافی نبود و وی امیدوار به سالی بهتر است:

باید به رشد ادامه دهیم چون باشگاه جوانی هستیم. سال گذشته خیلی بهتر از سال اول خود بودیم و تیم خیلی پیشرفت کرده است. هدف ما ادامه رشد و رقابتی تر شدن و تاریخ سازی برای باشگاه است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *