خانه ورزش اخبار ورزش پائولینیو: کوتینیو از انتقال به بارسلونا پشیمان نمی شود

پائولینیو: کوتینیو از انتقال به بارسلونا پشیمان نمی شود

0

پائولینیو: کوتینیو از انتقال به بارسلونا پشیمان نمی شود

به نظر می رسد که بارسلونا از خرید فیلیپه کوتینیو در نقل و انتقالات زمستانی اطمینان دارد و پائولینیو به شوخی می گوید که بازیکنان این تیم از حالا به دنبال خانه ای برای او هستند.

در میان گزارش هایی که خبر از علاقه بارسلونا به خرید کوتینیو منتشر شده بود، این بازیکن در ماه آگوست درخواست جدایی خود را به باشگاه لیورپول ارائه کرد اما در نهایت وی در آنفیلد ماندگار شد.

حالا ستاره ۲۵ ساله برزیلی طی ۱۹ بازی برای لیورپول ۱۲ گل به ثمر رسانده و هموطنش پائولینیو در مصاحبه باMundo Deportivo گفت:

شهر در حال حاضر هم از روند صعودی او از اسپانیول تا به اینجا، خبر دارد. من در مورد امکانات ورزشی، زمین تمرین و گروه صحبت می کنم. نحوه استقبال از من نیز فوق العاده بوده است. شوخی می کنم که افراد اینجا به دنبال خانه ای برای او هستند. سعی می کنم اطلاعات اولیه را در اختیارش قرار دهم که برای خود و خانواده اش مهمترین هستند، چون شاید مدت زمانی که در این شهر زندگی کرده، برایش کافی نبوده باشد. اما او می داند که بارسلون شهر بسیار خوبی است، و همه چیز را برای او و خانواده اش مهیا می کند.

به او توصیه می کنم که آرام باشد و استرس را کنار بگذارد. من هم وقتی در چین بودم چنین لحظاتی را پشت سر گذاشتم. آرام باش و تصمیم درست را بگیر. باید به تصمیمی که می گیری فکر کنی. فکر می کنم که اگر فرصت انتقال به بارسلونا را داشته باشی، پشیمان نخواهی شد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *