خانه ورزش اخبار ورزش پرسپولیس و لخویا؛ به یاد آخرین گل آسیایی هادی نوروزی

پرسپولیس و لخویا؛ به یاد آخرین گل آسیایی هادی نوروزی

0

دو تیم پرسپولیس ایران و لخویای قطر، روز سه شنبه هفته جاری و سه شنبه هفته آینده در دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو قهرمان فوتبال ایران و قطر در حالی در این مرحله با یکدیگر روبرو خواهند شد که پیش از این نیز سابقه تقابل با هم را داشته‌اند. این دو تیم دو فصل پیش نیز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفتند که بازی رفت در تهران با نتیجه ۳-۰ به سود پرسپولیس و بازی برگشت در دوحه با حساب ۳-۰ به سود لخویا تمام شد.

بازی رفت دو تیم در مرحله گروهی دو فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا، البته خاطره‌ای فراموش نشدنی برای هواداران پرسپولیس دارد. در دیداری که در تاریخ ۵ اسفند سال ۹۳ برگزار شد، پرسپولیس در شرایطی موفق به شکست حریف قدرتمند خود شد که کمتر کسی فکر می‌کرد سرخپوشان تهرانی که وضعیتی بسیار بحرانی و آشفته را سپری می‌کردند بتوانند با یک نتیجه قاطع، حریف قدرتمند خود را مغلوب کنند اما پرسپولیس در آن بازی با ارائه یک نمایش عالی موفق شد با سه گل محسن بنگر، هادی نوروزی و محمد نوری به یک برد رویایی برسد.

گل دوم پرسپولیس در آن بازی خاطره‌انگیز، توسط هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس وارد دروازه لخویا شد. نوروزی در صحنه به ثمر رساندن آن گل، روی پاس استثنایی و فراموش نشدنی مهدی طارمی در یک موقعیت ایده‌آل قرار گرفت و توانست با یک ضربه زمینی گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند، گلی که در آن زمان هیچکس نمی‌توانست حدس بزند که آخرین گل آسیایی شماره ۲۴ سرخپوشان خواهد بود.

هادی نوروزی بعد از بازی مقابل لخویا، در چند دیدار دیگر پرسپولیس در آن فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت اما موفق به گلزنی نشد تا به این ترتیب گل زیبای او به لخویا در تهران در تاریخ ۵ اسفند سال ۹۳، به عنوان آخرین گل آسیایی او با لباس پرسپولیس ثبت شود.

کاپیتان فقید پرسپولیس هشت ماه پس از به ثمر رساندن آن گل در تاریخ ۹ مهر ماه سال ۹۴ درگذشت.

فریم به فریم با آخرین گل آسیایی مرحوم هادی نوروزی:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *