خانه ورزش اخبار ورزش پورعلی گنجی پیراهن خود را به بیمار سرطانی اهدا کرد

پورعلی گنجی پیراهن خود را به بیمار سرطانی اهدا کرد

0

مرتضی پورعلی گنجی طی اقدامی خیرخواهانه با اهدای پیراهن تیم ملی خود به پسر بچه ۱۵ ساله مبتلا به سرطان به منظور تقویت روحیه و قوت قلب به بیماران سرطانی در بخش هماتولوژی بیمارستان آیت الله روحانی بابل حضور یافت و لحظات شاد و تاثیرگذاری در بین بیماران ایجاد کرد.

پورعلی گنجی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه این بازدید بیان کرد: بسیار خرسندم که در جمع بیماران سرطانی هستم. در سن دو سالگی پدرم را از دست داده‌ام. من با بیماری سرطان آشنایی دارم و واقفم که این بیماران با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و باید از چه روشی در آرامش این قشر استفاده کنیم.

او از این بیماران خواست تا با روحیه‌ای قوی، امید را به زندگی خود برگردانند چرا که درمان روحیه نقش زیادی در درمان جسمی بیمار خواهد داشت.

صادقی رئیس بیمارستان آیت الله روحانی(ره) بابل هم گفت: انسان موجودی است اجتماعی و طبیعی است که در زندگی اجتماعی، نسبت به دیگران علی الخصوص به بیماران تکالیفی داشته باشد و دیگران نیز حقوقی بر او داشته باشند.

وی ادامه داد: دعا بر بالین بیمار به اجابت نزدیکتر است زیرا لطف و عنایت خاص خداوند به همراه دل‌های شکسته است و مؤمن بیمار از این فضیلت برخوردار است و بنا به فرموده پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) کسی که به عیادت بیمار می‌رود غرق در رحمت خدا می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: اهدای پیراهن تیم ملی با شماره ۸ توسط بازیکن دوست داشتنی تیم ملی مطمئنا تاثیرات بسیار خوبی در روند درمان علی آقا بیمار ۱۵ ساله مبتلا به بیماری سرطان خواهد داشت و همچنین اهدای گل به بیماران و لحظات شاد، توان و قدرت بیشتری به بیماران برای مبارزه با بیماری سخت سرطان را خواهد داد.

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *