خانه ورزش اخبار ورزش پورکیانی: هیچ بازیکنی از استقلال خوزستان جدا نخواهد شد

پورکیانی: هیچ بازیکنی از استقلال خوزستان جدا نخواهد شد

0

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، گفت: همانطور که قبلا هم گفتم بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد و تلاش می‌کنیم تا مشکلات را به طور کامل حل کنیم.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد اینکه کمک شهرداری به استقلال خوزستان از سوی شورای شهر به تصویب رسید و قرار است امروز به حساب باشگاه پول واریز شود، اظهار داشت: روز گذشته اعضای شورای شهر مصوبه کمک مالی به باشگاه استقلال خوزستان را به تصویب رساندند. جا دارد از استاندار محترم خوزستان، اعضای شورای شهر، شهردار، کاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال، فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و سایر مسئولان استانی که به جد پیگیر حل مشکلات باشگاه هستند تشکر کنم.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت قرار است مبلغی پول به باشگاه واریز شود و این  اتفاق بخشی از مشکلات‌مان را حل می‌کند. امیدواریم در ادامه مسابقات شرایط بهتری پیدا کنیم. همه مدیران استانی تلاش کردند تا معضلات ما حل شود و بتوانیم با شرایط بهتری در ادامه لیگ حاضر شویم و از حیثیت استان دفاع کنیم.

قائم مقام استقلال خوزستان در ادمه تأکید کرد:‌ قرار است از  ۱۶ تا ۲۰ دی اردویی در هتل المپیک تهران برگزار کنیم. در این اردو تیم یکی دو بازی تدارکاتی هم مدنظر دارد. این اردو با تلاش‌های جواد نعمتی‌نژاد مدیرعامل و اعضای محترم هیأت مدیره فراهم شد.

پورکیانی در مورد اینکه آیا با رسیدن پول دیگر کسی از این تیم از جمله زهیوی جدا نخواهد شد، خاطرنشان کرد: همانطور که از قبل اعلام کرده بودم هیچ بازیکنی از جمع نفرات ما جدا نخواهد شد و در ادامه مسابقات هم با تمامی نفرات به میدان می‌رویم.

وی در مورد اینکه آیا بازهم برای تقویت تیم اقدامی می‌کنند، گفت: تا به اینجا نانگ، مصطفی ماهی و … را جذب کردیم و این اقدامات همه در راستای تقویت تیم بوده است بر اساس نیازهای فنی تیم و خواست کادرفنی اقدامات لازم را می‌کنیم.

منبع برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *