خانه ورزش اخبار ورزش پوچتینو: با کمک هواداران ترمز چلسی را می کشیم؛ به دنبال انتقام گرفتن نیستیم

پوچتینو: با کمک هواداران ترمز چلسی را می کشیم؛ به دنبال انتقام گرفتن نیستیم

0

سرمربی تاتنهام تاکید کرده تیمش به دنبال انتقام گرفتن از چلسی بابت اتفاقات فصل گذشته نیست.

به گزارش وبسایت نود، مائوریسیو پوچتینو در آستانه بازی حساس امشب تیمش مقابل چلسی که در ۱۳ بازی قبلی خود در لیگ برتر به پیروزی رسیده عنوان کرده بازی در وایت هارت لین برای همه تیم ها دشوار است و اطمینان دارد که آن ها می توانند به روند پیروزی های متوالی این رقیب لندنی پایان دهند.

پوچتینو به نقل از Independent به خبرنگاران گفته:

چلسی فاصله مهمی با دیگر تیم های ایجاد کرده اما ما در وایت هارت لین با حضور هواداران مان از کسب پیروزی اطمینان داریم. ما جاه طلب هستیم. می دانیم چلسی بازیکنان خوب زیادی دارد و با اعتماد بنفس بالایی به اینجا می آید اما در عین حال می دانیم که بازی در وایت هارت لین برای همه تیم ها دشوار است.

ما در بازی رفت شایسته نتیجه بهتری بودیم. خیلی خوب بازی کردیم و بدشانس بودیم. موقعیت های بیشتری از آن ها خلق کردیم اما در این بازی ها باید زهردار بود. در بازی مقابل تیم هایی چون چلسی باید از موقعیت ها استفاده کرد. ما برای این بازی هیجان زده هستیم. به دنبال انتقام گرفتن بابت تساوی فصل گذشته که باعث شد قهرمانی لستر سیتی مسجل شود نیستیم. تنها به دنبال پیروزی و کاهش فاصله با صدر هستیم.

چلسی در کنار آرسنال دشمنان اصلی ما هستند و به همین دلیل بازی خاصی پیشروی ما است اما به عنوان یک حرفه ای هذف ما کسب سه امتیاز است. به این امتیازها نیاز داریم چون می خواهیم برای قهرمانی بجنگیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *