خانه ورزش اخبار ورزش پوگبا: خوشحالی گریزمن برایم مهم تر از هر چیزی است

پوگبا: خوشحالی گریزمن برایم مهم تر از هر چیزی است

0

در حالی که انتظار می رفت گریزمن ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید در این تابستان راهی الدترافورد شود تا در کنار دوستش پل پوگبا در یونایتد همبازی شود، ولی در نهایت با توجه به محرومیت اتلتیکو در خرید بازیکن، گریزمن به تیمش وفادار ماند و در مادرید ماندنی شد. اما پل پوگبا ستاره فرانسوی شیاطین سرخ که امیدوار بود بتواند در الدترافورد نیز همبازی گریزمن باشد، در مصاحبه اخیرش در این باره صحبت کرده است:

آرزوی خوشحالی برای گریزمن را دارم. اگر او این احساس را در اتلتیکو و شهر مادرید دارد، مشکلی نیست، با آن کنار می آیم و برای خوشحالی گریزمن، خوشحالم. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. همین طور، زلاتان. اگر او هم در جایی دیگر خوشحال است، مشکلی نیست.

پل پوگبا در مورد شرایط کلی تیمش نیز چنین گفته است:

در فصل اول حضورم سه جام کسب کردیم و توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آوریم که هدف مهمی بود. فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهم کرد که به دنبال همین هم بودم. فصل آینده هم لیگ برتر را پیش رو داریم و هم باید در لیگ قهرمانان خودنمایی کنیم.

مهمترین مسئله در تیم این است که مربی چه نظری در مورد شما دارد، و نه دیگران. سرمربی از من حمایت کرد و به من اعتماد به نفس داد و در نهایت هم سه جام کسب کردیم. بسیار خوشحالم که توانستیم لیگ اروپا را فتح کنیم. چرا که در لیگ برتر به جایی نرسیدیم، و این هدف مهمی بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *