خانه ورزش اخبار ورزش پیام مدیرعامل باشگاه استقلال برای هواداران

پیام مدیرعامل باشگاه استقلال برای هواداران

0

سیدرضا افتخارى، مدیرعامل باشگاه استقلال در آستانه دیدار این تیم با ذوب‌آهن پیامى خطاب به هواداران استقلال صادر کرد. در این پیام آمده است:

«هواداران عزیز و پر شور استقلال
همه اعضاى باشگاه از بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باشگاه، شما را سرمایه اول و آخر خود دانسته و به نارضایتی‌تان از نتایج تیم حق می‌دهند و شما را شایسته بزرگترین موفقیت‌ها می‌دانند. مطمئناً بدشانسی‌ها، مصدومیت‌ها و حاشیه‌ها می‌روند و با حمایت و همراهى شما روزهاى خوب استقلال همچون گذشته فرا می‌رسد.

حمایت شما از تیم در فصل گذشته در اوج نتایج بد ابتدایى، با نتایجى خوب همراه و پایان یافت. از شما می‌خواهم بدون توجه به حاشیه‌هاى ایجاد شده که براى آنها تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد، همدل و همصدا روز چهارشنبه به حمایت از تیم خود بپردازید تا بازیکنان و کادر فنى با روحیه بالا بتوانند در جهت جلب رضایت شما قدم بردارند. امروز استقلال بیش از هر زمان دیگر به شما نیاز دارد.

دست هواداران، پیشکسوتان بزرگوار و همه افرادى که موفقیت استقلال را آرزومندند می‌بوسم و از آنان درخواست می‌کنم در این شرایط حساس به کمک باشگاه بیایند تا در کنار همدیگر و با حمایت هواداران پرشور روزهاى خوب را براى استقلال رقم بزنیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *