خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی آرسنال – کریستال پالاس؛ توپچی ها به دنبال شکار عقاب ها

پیش بازی آرسنال – کریستال پالاس؛ توپچی ها به دنبال شکار عقاب ها

0

آرسنال در هفته نوزدهم لیگ برتر و در نخستین روز سال نو میلادی به مصاف کریستال پالاس می رود.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های آرسنال و کریستال پالاس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، ساعت ۱۹،۳۰ یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ در ورزشگاه امارات شهر لندن به قضاوت آندره مارینر برگزار خواهد شد. آرسنال با ۳۷۷ امتیاز در رده چهارم جدول حضور داشته و پس از دو باخت پیاپی به اورتون و منچستر سیتی توانست مقابل وست بروم به پیروزی دست یابد. پیروزی در این بازی به معنای صعود توپچی ها به رده سوم و به جای منچستر سیتی است.

با توجه به پیروزی چلسی و لیورپول در این هفته، هیچ چاره ای جز کسب ۳ امتیاز این مسابقه برای شاگردان آرسن ونگر وجود ندارد. از طرف دیگر، کریستال پالاس با ۱۶ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد. عقاب ها در نخستین بازی پس از حضور سم الردایس روی نیمکت، به یک نتیجه تساوی دست یافته و در صورت شکست حریف فعلاً فاصله خوبی را از منطقه سقوط ایجاد خواهند کرد.

نکات آماری بازی:

آرسنال طی ۱۱ دیدار اخیر با کریستال پالاس، در ۸ بازی پیروز شده و ۳ بار مساوی کرده است.

تنها برد کریستال پالاس مقابل آرسنال در لیگ برتر به اکتبر ۱۹۹۴ مربوط می شود.

دیدار با کریستال پالاس، دویستمین بازی آرسنال در ورزشگاه امارات است. رابین فان پرسی، اولیویه ژیرو و تئو وولکات به ترتیب با ۴۶، ۳۵ و ۳۵ گل زده در ورزشگاه امارات، رکورددار هستند.

کریستال پالاس طی ۷ بازی بیرون خانه لیگ در روزهای سال نو، فقط یک بار پیروز شده که به سال ۱۹۹۶ و دیدار مقابل پورتموث مربوط می شود.

آرسنال از سال ۱۹۸۵ به بعد، هرگز یک بازی خانگی لیگ را در روزهای سال نو نباخته است.

اولیویه ژیرو به طور متوسط در هر ۶۵ دقیقه از بازی های فصل جاری لیگ برتر، یک گل زده است. او طی ۳ بازی اخیری که در ترکیب اصلی آرسنال قرار گرفته، ۵ گل به ثمر رسانده و تاکنون ۳ بار دروازه کریستال پالاس را گشوده هر چند که هیچ کدام از این ۳ گل در ورزشگاه امارات نبوده است.

تیم های تحت هدایت هیچ مربی به اندازه سم الردایس در ورزشگاه امارات گل نخورده اند. (۲۶ گل دریافتی)

آرسنال پس از چلسی، تاتنهام و لیورپول، بهترین نتایج را در بازی های خانگی فصل جاری به دست آورده است. توپچی ها هر ۳ بازی اخیر خانگی را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

کریستال پالاس طی ۱۲ بازی اخیر لیگ فقط یک بار پیروز شده است.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

آرسنال: کایران گیبس پس از مصدومیت زانو در مسابقه قبلی، فرصت حضور در این بازی را از دست داد و احتمالاً ناچو مونرئال جانشین وی خواهد شد. شکودران موستافی نیز پس از غیبت در ۳۳ بازی به علت مصدومیت، به تمرینات برگشته ولی برای محافظت از او، شاید در این بازی استراحت کند. چوبا آکپوم نیز پس از مدت ها به تمرینات برگشته ولی تئو وولکات و الکس آکسلید چمبرلین غایب هستند. آرون رمزی پس از غیبت ۲۰ روزه، از شانس خوبی برای حضور در این بازی برخوردار است. اولیویه ژیرو هم پس از تک گل ۳ امتیازی هفته قبل احتمالاً برای دومین بار در فصل جاری لیگ برتر وارد ترکیب اصلی توپچی ها خواهد شد. پر مرتساکر و دنی ولبک هم از بند مصدومیت رها شدند ولی حضور آنها در این بازی معلوم است در حالی که سانتی کازورلا، متیو دبوشی و یحیی سانوگو به علت مصدومیت غایب خواهند بود.

کریستال پالاس: دیمین دلینی در این بازی به علت محرومیت محرومیت غایب است در حالی که جیمز تامکینز و پاپه سواره مصدوم هستند. شاید ازکیک فرایرز جانشین آنها در خط دفاعی شود زیرا سم الردایس گزینه های زیادی در خط دفاعی در اختیار ندارد. حضور جو لدلی و جیمز مک آرتور در هاله ای از ابهام قرار دارد. تقابل متیو فلامینی با باشگاه سابق و بازگشت به ورزشگاه امارات از نکات جالب این بازی است. کریستین بنتکه، کانور ویکام، استیو مانداندا و باکاری ساکو در فهرست طولانی بازیکن های مصدوم تیم کریستال پالاس قرار دارند ولی لوئی رمی از مصدومیت بازگشته است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی نتیجه بازی:


منبع برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *