خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی اتلتیکو مادرید – اوساسونا؛ اتلتی در پی حفظ جایگاه سوم

پیش بازی اتلتیکو مادرید – اوساسونا؛ اتلتی در پی حفظ جایگاه سوم

0

اتلتیکو مادرید پس از پیروزی خفیفی که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل لستر سیتی به دست آورد نبردی ساده تر را رو در روی خود می بیند. این تیم که به خوبی دوران افت خود را پشت سر گذاشته است موفق شد با چند پیروزی پیاپی بار دیگر به رتبه سوم جدول لالیگا باز گردد و تلاش خواهد کرد تا با پیروزی در این دیدار جایگاه خود در رتبه سوم جدول رده بندی را مستحکم کند. شاگردان ال چولو هفته گذشته دربی مادرید را مقابل رئال مادرید برگزار کردند که در نهایت موفق شدند در سانتیاگو برنابئو به تساوی ۱-۱ دست یابند.

در سوی مقابل اوساسونا که تا به اینجای مسابقات تنها ۱۷ امتیاز کسب کرده است برای ادامه فصل چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت و برای بقا در رقابت های لالیگا با تمام وجود مقابل اتلتی صف آرایی خواهد کرد. شاگردان واسلیچویچ که دو هفته گذشته را با دو پیروزی مقابل دپورتیوو لاکرونیا و لگانس به پایان برده اند ۱۰ امتیاز احتیاج دارند تا از منطقه سقوط خارج شوند. این تیم برای پیروزی در این دیدار اتکای زیادی به سرخیو لئون خواهد داشت، این بازیکن ۲۸ ساله که تا به اینجای فصل ۱۰ بار برای اوساسونا گلزنی کرده است هفته گذشته نیز زننده هر دو گل این تیم مقابل لگانس بود.

اوساسونا در ۶ دیدار آخر خود مقابل اتلتیکو مادرید تنها یک بار به پیروزی رسیده است و ۵ بار متحمل شکست شده است، همچنین آخرین مصاف رو در روی دو تیم با پیروزی ۳-۰ اتلتی به پایان رسیده است. هر یک از دو تیم لیست بلند بالایی از بازیکنان محروم و مصدوم را در مقابل خود می بینند. سیمئونه برای این دیدار ورسالیکو، آگوستو فرناندز، تیاگو، مویا و گامیرو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و کوکه نیز به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود و در سوی مقابل واسلیچویچ بازیکنانی چون خاویر و میگل فلانیو، دیگارد، تانو، رومرو، گارسیا، ریویره و لو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

آمار مرتبط با این دیدار:

اتلتی در فصل جاری در دیدار هایی که در ویسنته کالدرون به میدان رفته است ۱۱ پیروزی، ۲ تساوی و تنها ۲ شکست را در کارنامه داشته است.

اتلتیکو مادرید در ۳۰ دیدار از ۳۲ دیدار آخر خود در ویسنته کالدرون شکست نخورده است.

اتلتیکو مادرید در ۱۰ دیدار پایانی خود مقابل اوساسونا تنها یک بار متحمل شکست شده است، ۸ پیروزی و ۱ تساوی حاصل تلاش این تیم در این ۱۰ دیدار بوده است.

اوساسونا تا پیش از اینکه دو دیدار پیشین خود را با پیروزی پشت سر بگذارد ۲۱ دیدار پشت سر هم در رقابت های لالیگا را بدون پیروزی پشت سر گذاشته بود. (۱۶ شکست و ۵تساوی) با این وجود در صورتیکه اوساسونا سومین پیروزی پی در پی خود را به دست آورد برای نخستین بار از سال ۲۰۱۱ موفق به کسب ۳ پیروزی پی در پی خواهد شد.

آنتوان گریزمان تا به حال ۹۹ بار در لالیگا گلزنی کرده است و این فرصت را دارد تا به دومین بازیکن فرانسوی تاریخ رقابت های لالیگا بدل شود که بیش از ۱۰۰ بار در این رقابت ها گلزنی کرده است، کریم بنزما با ۱۲۰ گلی که در لالیگا به ثمر رسانده است تنها بازیکن فرانسوی است که در این رقابت ها بیش از ۱۰۰بار گلزنی کرده است.

اتلتیکو مادرید تنها ۳۲ درصد از گل های خود را در نیمه نخست به ثمر رسانده است، کمتر از هر تیم دیگر حاضر در این رقابت ها.

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

پیش بینی وبسایت Whoscored:

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *