خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی اینتر – پسکارا؛ نراتزوری فقط برد می‌خواهد

پیش بازی اینتر – پسکارا؛ نراتزوری فقط برد می‌خواهد

0

شنبه شب و از هفته بیست و دوم سری آ، اینتر  در خانه، میزبان پسکارا خواهد بود.

 به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته بیست و دوم سری آ و از ساعت ۲۳:۱۵ سه‌شنبه و در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده جامپائولو کالوارسه خواهد بود.

 

نراتزوری طی هفته‌های اخیر و با پیولی، به تیمی فوق‌العاده تبدیل شده است. آن‌ها اکنون کسب سهمیه لیگ قهرمانان را در دسترس می‌بینند و حالا با انگیزه بیشتری فصل را دنبال خواهند کرد. شاگردان پیولی ۶ پیروزی پیاپی در سری آ کسب کرده‎اند و امیدوارند برابر تیم قعر جدولی پسکارا، ۳ امتیاز دیگر را دشت کنند و نشان دهند که قرار نیست به این راحتی روند مثبتشان را خراب کنند. اینتر درحالی به مصاف پسکارا می‎رود که هر ۳ بازی قبل دو تیم را با پیروزی پشت سر گذاشته و به جز آنسالدی محروم، غایب دیگری ندارد. احتمالا داویده سانتون در ترکیب اصلی جانشین وی خواهد شد.

در سوی دیگر میدان اما پسکارا که علیرغم یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‎ها، ۱۲ امتیاز با منطقه فرار از سقوط فاصله دارد، کار بسیار سختی چه برای کسب نتیجه در این بازی و چه تلاش برای بقا در لیگ خواهد داشت. آن‌ها در ۶ بازی آخر خود تنها ۲ مساوی داشته اند و در این بازی نیز، کاپراری را به خاطر محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی دوتیم

 

نکات آماری بازی:

اینتر هفت تقابل آخر دو تیم در سری آ را پیروز بوده است.

اینتر تنها تیمی است که ۶ بازی آخر خود در سری آ را پیروز شده است.

در این ۶ بازی نراتزوری تنها ۲ گل دریافت کرده که بهترین آمار لیگ محسوب می‌شود.

شاگردان پیولی با به ثمر رساندن ۱۹ گل در نیم ساعت پایانی بازی‌هایشان، بهترین عملکرد فصل سری آ از این حیث را در کارنامه دارند.

پسکارا در این فصل تنها ۲ بار از حریفان پیش افتاده و البته در هیچ کدام از این مواقع، پیروز نشده است.

ایکاردی در ۲ بازی مقابل پسکارا، ۶ بار گلزنی کرده است.

پیش بینی نتیجه بازی

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *