خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی بارسلونا – رئال سوسیه داد؛ کاتالان ها در پی کسب پیروزی روحیه بخش

پیش بازی بارسلونا – رئال سوسیه داد؛ کاتالان ها در پی کسب پیروزی روحیه بخش

0

بارسلونا که بعد از حدود ۱۲ ماه برای نخستین بار دو دیدار پشت سر هم را با شکست به پایان برد برای رستگاری و کسب پیروزی روحیه بخش مقابل حریفی سرسخت به میدان خواهد رفت. بارسا در تورین متحمل شکست سنگینی شد تا بار دیگر انتقاد ها از لوییز انریکه افزایش باید. با این وجود مهم ترین دغدغه لوچو در این دیدار پیدا کردن جانشینی مناسب برای نیماری خواهد بود که ۳ جلسه از همراهی بارسلونا محروم شده است. پس از اینکه بارسا دو شکست پیاپی را در هفته گذشته تجربه کرد به نظر می رسد لوچو بار دیگر از ۴ مدافع در ترکیب خود استفاده کند.

در سوی مقابل لا رئال که هفته گذشته را با پیروزی ۳-۱ مقابل خیخون به پایان برده است در حالی به مصاف بارسا خواهد رفت که ۸ دیدار از ۱۵ دیدار خارج از خانه خود را با پیروزی به پایان رسانده است و امید بسیاری دارد تا از روحیه نه چندان خوب بارسا نهایت استفاده را ببرد تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار شرایط خود را برای حضور در رقابت های اروپایی فصل آینده مساعد کند. اوزه بیو ساکریستین که یکی از گزینه های هدایت بارسلونا برای فصل آینده است تا به اینجای فصل موفق شده است سوسیه داد را در رتبه هفتم جدول حفظ کند تا برای حضور در لیگ اروپای فصل آینده شانس بالایی داشته باشد.

بارسا در ۶ رویارویی اخیر خود با سوسیه داد ۴ بار به پیروزی رسیده است و ۱ شکست و ۱ تساوی را نیز کسب کرده است، این تیم در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری موفق شد پس از ۱۰ سال در آنوئتا به پیروزی برسد و پس از آن در نیوکمپ با کسب پیروزی ۵-۲ موفق شد به نیمه نهایی کوپا دل ری راه یابد. همچنین دیدار رفت دو تیم در رقابت های لالیگا در فصل جاری در ورزشگاه آنوئتا با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

الیکس ویدال و رافینیا تا پایان فصل نمی توانند برای بارسلونا به میدان بروند، ویدال به دلیل مصدومیت شدیدی که از ناحیه مچ پا گریبانگیرش شد احتمال دارد بخشی از مسابقات فصل آتی را نیز از دست بدهد و رافینیا به دلیل عمل جراحی روی مینیسک پای راستش ۴ ماه دور از میادین خواهد بود، همچنین ماسکرانو نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه پا نیز یکی دیگر از غایبان بارسلونا در این دیدار خواهد بود، شاید مهمترین بازیکنی که بارسلونا در این دیدار در اختیار نخواهد داشت نیمار است که به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل مالاگا در این دیدار غایب خواهد بود. با این وجود پیکه و راکیتیچ که در دیدار گذشته بارسا به دلیل محرومیت غایب بودند در این دیدار می توانند بار دیگر برای بارسلونا به میدان بروند و آردا توران نیز که زودتر از موعد به تمرین بارسلونا باز گشته است می تواند برای کاتالان ها به میدان برود.

در سوی مقابل سوسیه داد خوان می را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. اودریوزولا نیز علی رغم اینکه از ناحیه ماهیچه دچار مصدومیت شده بود احتمالا می تواند در این دیدار برای اوزه بیو به میدان برود تا خیال این مربی اسپانیایی از پست مدافع راست راحت باشد. همچنین کارلوس مارتینز و آگیرچه به دلیل مصدومیت قطعا در این دیدار غایب خواهند بود اما احتمالا رویی، یوری و رائول ناواس می توانند علی رغم مصدومیت جزئی که دارند برای لا رئال به میدان بروند.

آمار و ارقام مرتبط با این دیدار :

بارسلونا ۱۸ دیدار خانگی آخر خود مقابل سوسیه داد را با پیروزی پشت سر گذاشته است و در این دیدار ها ۵۱ بار دروازه سوسیه داد را باز کرده است.

کاتالان ها همچنین ۸ دیدار آخر خانگی خود در رقابت های لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

بارسا در ۷ دیدار از ۸ دیدار آخر خانگی خود حداقل ۳ بار به گل رسیده است. کاتالان ها همچنین در ۸ دیدار خانگی آخر خود مقابل سوسیه داد حداقل ۲ بار به گل رسیده اند.

آخرین باری که بارسلونا موفق نشده است در دو دیدار پیاپی لالیگا گلزنی کند مربوط به آوریل ۲۰۰۸ می شود و در صورتیکه این تیم موفق نشود مقابل سوسیه داد به گل برسد پس از ۹ سال بار دیگر این آمار ضعیف را تکرار خواهد کرد.

کارلوس ولا که تا به حال ۲۰۰ بار برای سوسیه داد به میدان رفته است روی ۱۰۰ گل این تیم نقش مستقیم داشته است(۶۳ گل و ۳۷ پاس گل).

آخرین باری که سوسیه داد موفق شده است نیوکمپ را با امتیاز ترک کند مربوط به تساوی ۱-۱ آوریل ۱۹۹۵ می شود، سرمربی لا رئال، اوزه بیو ساکریستین در آن سال ها برای بارسلونا به میدان می رفت.

سوسیه داد ۲۸ بار در نیوکمپ به میدان رفته است که تنها ۳ بار موفق به پیروزی رسیده است.

لیونل مسی ۸ بار در نیوکمپ مقابل سوسیه داد به میدان رفته است و موفق شده است در این دیدارها ۸ بار برای بارسلونا گلزنی کند.

لوییز سوارز در فصل جاری ۱۳ بار در نیوکمپ به میدان رفته است که در این دیدارها موفق شده است ۱۳ بار گلزنی کند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

پیش بینی وبسایت Whoscored: 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *