خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی بارسلونا – ویارئال؛ نبرد بهترین خط حمله با دومین خط دفال برتر لالیگا

پیش بازی بارسلونا – ویارئال؛ نبرد بهترین خط حمله با دومین خط دفال برتر لالیگا

0

بارسا که با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید با امتیاز برابر با این تیم در صدر جدول قرار دارد پس از پیروزی ۳-۰ مقابل اوساسونا، امیدوار خواهد بود با پیروزی در این دیدار همچنان فشار را بر روی رئال مادرید افزایش دهد تا این تیم امتیاز از دست بدهد. در سوی مقابل ویارئال که برای کسب سهمیه لیگ اروپا تلاش می کند می داند که کسب امتیاز در نیوکمپ کار دشواری خواهد بود.

بارسا در فصل جاری در دیدارهایی که در نیوکمپ به میدان رفته است تنها در یک بازی آن هم مقابل آلاوز متحمل شکست شده است، ۱۳ پیروزی و ۳ تساوی این تیم در نیوکمپ نشان دهنده قدرت این تیم در ورزشگاه خانگی خواهد بود، کاتالان ها در دیدارهای خانگی ۵۶ بار به گل رسیده اند و تنها ۱۴ بار دروازه شان را باز شده دیده اند، با این وجود این تیم امیدوار خواهد بود تا رئال مادرید یک شکست یا دو تساوی را در دیدارهای پیش رویش کسب کند تا بارسا با پیروزی در دیدارهای باقیمانده خود به مقام قهرمانی لالیگا برسد.

در سوی مقابل ویارئال که در مقام پنجم لالیگا حضور دارد در صورتیکه این دیدار را با شکست پشت سر بگذارد ممکن است به رتبه هفتم سقوط کند،  زیر دریایی های زرد که یکی از منسجم ترین تیم های لالیگا بوده اند در دیدارهای خارج از خانه خود ۷ پیروزی، ۶ تساوی و ۴ شکست را ثبت کرده اند و ۱۷ گل به ثمر رسانده اند و ۱۰ بار دروازه شان را باز شده دیده اند. این تیم که با رتبه چهارم جدول ۶ امتیاز اختلاف دارد نیم نگاهی هم به کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را خواهد داشت در صورتیکه بتواند در نیوکمپ دست به شگفتی بزند می تواند باعث افزایش نگرانی های سویا بشود.

دو دیدار رو در روی پایانی دو تیم که در ورزشگاه ال مادریگال برگزار شد با تساوی به پایان رسیده است با این وجود بارسا ۴ دیدار پیش از این تساوی ها را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آخرین دیدار دو تیم در شرایطی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید که گل دقایق پایانی مسی از روی ضربه ایستگاهی تساوی را برای بارسا به ارمغان آورد همچنین قضاوت بحث بر انگیز داور آن دیدار و اعلام نکردن ۲ پنالتی واضح برای بارسلونا صحبت های فراوانی را به وجود آورد.

بارسا در این دیدار الیکس ویدال و رافینیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت حضور متیو نیز در هاله ای از ابهام خواهد بود اما مهمترین و بهترین خبر ممکن برای لوییز انریکه بازگشت اینیستا به تمرین و شرایط آرمانی خود خواهد بود، این هافبک با تجربه به دلیل مصدومیت دربی کاتالونیا را از دست داد اما بار دیگر قادر خواهد بود برای بارسلونا به میدان برود.

در سوی مقابل اسکریبا  دروازه بان اول خود آسنخو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، چریشف و ویکتور روییز نیز دیگر بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت قادر به همراهیی زیر دریایی های زرد نیستند و حضور گونزالس و برونو سوریانو نیز در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.

آمار مرتبط با این دیدار:

بارسا ۱۰ دیدار آخر خانگی خود در رقابت های لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

بارسلونا در ۱۰ دیدار آخر خانگی خود بیش از ۲،۵ گل به ثمر رسانده است.

بارسا در ۶ دیدار پایانی خانگی خود در رقابت های لالیگا حداقل ۳ بار به گل رسیده است.

بارسا ۶ دیدار آخر خانگی خود مقابل ویارئال را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

مثلث آتشین بارسا تا به حال ۹۸ بار در فصل جاری گلزنی کرده اند و در صورتیکه در این دیدار ۲ گل دیگر به ثمر برسانند برای سومین بار متوالی به مرز ۱۰۰ گل زده خواهند رسید.

بارسا در ۵ دیدار از ۶ دیدار آخر خانگی خود مقابل ویارئال حداقل ۳ بار به گل رسیده است.

زیر دریایی های زرد ۵ دیدار از ۶ دیدار آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

بارسا در ۱۵ رویارویی آخر خود در رقابت های لالیگا مقابل ویارئال شکست نخورده است و آخرین شکست این تیم مقابل ویارئال به مارچ ۲۰۰۸ باز می گردد.

لیونل مسی در ۹ دیدار آخری که مقابل ویارئال به میدان رفته است موفق شده است ۹ بار دروازه این تیم را باز کند.

نیمار ۸ بار دروازه ویارئال را باز کرده است تا این تیم در کنار بیلبائو قربانیان مورد علاقه نیمار باشند.

سدریک باکومبو در ۵ دیدار آخری که برای ویارئال به میدان رفته است روی ۷ گل این تیم تاثیر مستقیم داشته است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

پیش بینی وبسایت Whoscored:

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *