خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی بایرن مونیخ – آگسبورگ؛ آنچلوتی در اندیشه ملموس تر کردن قهرمانی

پیش بازی بایرن مونیخ – آگسبورگ؛ آنچلوتی در اندیشه ملموس تر کردن قهرمانی

0

پس از پایان وقفه لیگ های اروپایی به خاطر بازی های ملی، بایرن مونیخ روز شنبه از ساعت ۱۸ به وقت ایران در آلیانتس آرنا به مصاف آگسبورگ خواهد رفت. این دیدار برای بایرن مونیخ شروع چند هفته پرفشار خواهد بود. قضاوت این بازی برعهده کریستین دینگرت است.


وضعیت کلی دو تیم

کسب بردهای پیاپی در هفته های اخیر باعث پیشی گرفتن مجدد بایرن مونیخ از سایر تیم های بوندس لیگا شده و شرایط به گونه ای است که با ادامه روند فعلی خیلی زود قهرمان فصل بوندس لیگا مشخص خواهد شد. بایرن مونیخ در بهترین فرم ممکن به مصاف آگسبورگ خواهد رفت. برای این بازی مانوئل نویر و داگلاس کاستا نمی توانند به دلیل مصدومیت به میدان بروند و خاوی مارتینز هم به دلیل ۵ کارته شدن این بازی را از دست داده است. در ۶ بازی آخر در بوندس لیگا تیم آنچلوتی ۵ برد کسب کرده و تنها هرتا برلین موفق به متوقف کردن باواریایی ها شده است.

 

پس از شروعی خوب با مانوئل باوم، این سرمربی در ۳ هفته اخیر نتایج قابل توجهی کسب نکرده است و برای اولین بار تحت هدایت او، آگسبورگ در ۳ بازی متوالی پیروزی کسب نکرده است. هفته بیست و پنجم تیم مانوئل باوم در خانه مقابل فرایبورگ ۱-۱ متوقف شد و با کسب ۲۹ امتیاز هم اکنون در مکان چهاردهم بوندس لیگا قرار گرفته است.


نکات ویژه بازی

♦ بایرن مونیخ تاکنون در تمامی رقابت ها ۱۵ بار با آگسبورگ بازی کرده که سهم قهرمان بوندس لیگا ۱۳ برد بوده و آگسبورگ هم دو بار نتایج ۱-۰۰ بایرن مونیخ را شکست داده است.

♦ در ۱۵ دیدار قبلی آگسبورگ در زدن ۲ گل در یک بازی ناکام بوده است و بازیکنان این تیم در مجموع ۸ بار تاکنون دروازه بایرن مونیخ را باز کرده اند.

♦ این بازی سومین رویارویی دو تیم در فصل اخیر خواهد بود. بایرن مونیخ ماه اکتبر در آلیانتس آرنا از بازی های جام حذفی هم با آگسبورگ دیدار کرد که ۳-۱ حریفش را شکست داد. بازی رفت دو تیم هم با نتیجه ۳–۱ خاتمه یافته بود.

♦ تیم کارلو آنچلوتی در ۱۹ بازی پیاپی بدون شکست بوده است (۱۷ برد و ۲ مساوی)، آخرین شکست بایرن مونیخ ۲۳۳ نوامبر مقابل روستوف رقم خورد.

♦ برای اولین بار آگسبورگ تحت هدایت مانوئل باوم در ۳ بازی پیاپی در کسب برد ناکام بوده است اما با این وجود باوم با میانگین ۱،۳۶۶ امتیاز در هر بازی بهترین مربی تاریخ آگسبورگ در بوندس لیگا محسوب می شود.

♦ بایرن مونیخ دز دوم مارس ۲۰۱۶ و پس از شکست ۲-۱ خانگی مقابل ماینتس در ۲۸ بازی پیاپی خانگی بدون شکست باقی مانده است (۲۴ برد و ۴۴ تساوی).

♦ آخرین باری که بازیکنان بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا در زدن گل ناکام ماندند به ۹ می ۲۰۱۵ و بازی مقابل آگسبورگ برمی گردد. پس از آن باواریایی ها در ۴۶ بازی ۱۴۰۰ بار دروازه حریفان را باز کرده اند.

♦ در صورتی که بازیکنان بایرن مونیخ موفق به باز کردن دروازه آگسبورگ شوند یکصدمین گل فصل این تیم خواهد بود (۳۸ بازی ۹۹ گل تاکنون).

♦ روبرت لواندوفسکی در ۵ بازی آخر خانگی موفق به گلزنی شده است (۹ گل). او می تواند تبدیل به اولین بازیکنی شود که در ۶ بازی پیاپی در آلیانتس آرنا موفق به گلزنی می شود.

♦ روبرت لواندوفسکی مقابل آگسبورگ بهترین آمار گلزنی را دارد و در ۱۱ بازی مقابل این تیم ۱۳ گل به ثمر رسانده است.


 

ترکیب احتمالی دو تیم

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *