خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی جنوا – اینتر؛ فرصتی برای اعاده حیثیت نراتزوری

پیش بازی جنوا – اینتر؛ فرصتی برای اعاده حیثیت نراتزوری

0

دو تیم با شرایطی نسبتا مشابه به مصاف یکدیگر خواهند رفت، جنوا ۶ دیدار از ۷ دیدار آخر خود را با شکست پشت سر گذاشته است و اینتر نیز در ۶ دیدار آخر خود موفق به کسب پیروزی نشده است. همچنین هر دو تیم دیدار آخر خود را با شکست به پایان برده اند تا با شرایطی نسبتا مشابه مقابل یکدیگر صف آرایی کنند.

جنوا که در ۱۹ دیدار آخر خود تنها یک بار به پیروزی رسیده است در انتهای جدول به سر می برد و پس از شروع پیروزی های پشت سر هم کروتونه این تیم حتی به منطقه سقوط نیز نزدیک شده است. تیمی که در فصل جاری در زمین خود یوونتوس را با حساب ۳-۱ در هم شکست و امیدهای زیادی برای حضور در لیگ روپا داشت در ۱۹ دیدار آخر خود افت محسوسی داشته است و حتی ممکن است در پایان فصل به سری بی سقوط کند.

در سوی مقابل استفانو پیولی که در ابتدای حضورش در اینتر نقش فرشته نجات را داشت در حال حاضر ادامه حضورش در این تیم را در خطر می بیند. شرایط نا امید کننده نراتزوری در هفته های اخیر باعث شده است این تیم امیدی به حضور در لیگ اروپا برای فصل آینده نداشته باشد، شکست شوکه کننده این تیم مقابل کروتونه نیز یکی دیگر از نتایج نا امید کننده شاگردان پیولی بود تا این تیم در ۵ دیدار از ۶ دیدار آخر خود حداقل ۲ بار دروازه اش را باز شده دیده باشد. با این وجود نراتزوری به مصاف تیمی خواهد رفت که ۳ دیدار خانگی آخر خود را مقابل اینتر با پیروزی پشت سر گذاشته است.

۶ دیدار پایانی دو تیم با ۳ پیروزی برای اینتر و ۳ پیروزی برای جنوا به پایان رسیده است و اینتر در دور رفت این رقابت ها موفق شد با حساب ۲-۰ از سد حریف خود بگذرد. پرین و نیچام به دلیل مصدومیت قادر به همراهی جنوا در این دیدار نخواهند بود و پینیلا، ایتزو و لاکزالت نیز به دلیل محرومیت نمی توانند جنوا را همراهی کنند. در سوی مقابل موریو به دلیل مصدومیت و میراندا به دلیل محرومیت نمی توانند برای اینتر به میدان بروند.

آمار مرتبط با این دیدار:

جنوا در ۵ دیدار آخر خود حداقل ۲ بار دروازه اش را باز شده دیده است.

اینتر در ۳ دیدار آخر خارج از خانه خود حداقل ۲ بار دروازه اش را باز شده دیده است.

دو تیم برای یکصدمین بار به مصاف یکدیگر خواهند رفت، ۵۰ پیروزی برای اینتر و ۲۰ پیروزی برای جنوا حاصل تلاش دو تیم در این دیدارها بوده است.

اینتر در ۳ دیدار از ۴ دیدار آخر خود در ورزشگاه خانگی جنوا موفق به گلزنی نشده است.

جنوا در ۳ دیدار آخری که در خانه پذیرای اینتر بوده است نیمه نخست را با تساوی و نیمه دوم را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

در ۴ دیدار آخر خارج از خانه اینتر حداقل ۲،۵ گل به ثمر رسیده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

پیش بینی وبسایت Whoscored:

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *