خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی دورتموند – کلن؛ ماموریت دشوار توخل برای حفظ جایگاه سوم جدول

پیش بازی دورتموند – کلن؛ ماموریت دشوار توخل برای حفظ جایگاه سوم جدول

0

دورتموند در حالی روز شنبه از ساعت ۱۸ به مصاف کلن می رود که از نظر روحی و با توجه به کسب برد مقابل بایرن مونیخ در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند. دورتموند هفته گذشته با کسب برد در زمین گلادباخ حضور خود در رقابت های اروپایی فصل آینده را مسجل کرد. زرد و مشکی پوشان وستفالن هم اکنون با کسب ۵۶ امتیاز تیم سوم جدول هستند و رقابت تنگاتنگی با هوفنهایم برای ایستادن در مکان سوم در پایان فصل خواهند داشت.

توخل برای بازی روز یکشنبه چند بازیکن از جمله بارترا، شاهین، گوتسه، روده و شورله را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. در آنسوی میدان راوش، اوساکو، زولر و ریسه سرشناس ترین غایبین کلن خواهند بود.


نکات ویژه بازی

♦ دورتموند در حالی به مصاف کلن می رود که حضورش در رقابت های اروپایی فصل آینده را مسجل کرده است.

♦ در ۱۱ بازی آخر کلن تنها ۲ برد کسب کرده و این نگرانی ها رو بابت از دست رفتن سهمیه یورو لیگ را افزایش داده است.

♦ کلن تحت هدایت پتر اشتوگر مقابل دورتموند شکست نخورده است (۲ برد و ۳ مساوی). قبل از آن دورتموند در ۸ بازی پیاپی بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲۲ کلن را شکست داده بود.

♦ دورتموند در ۳۵ بازی آخر خانگی خود در بوندس لیگا بدون شکست بوده است (۲۹ برد و ۶ تساوی). آن ها از آوریل ۲۰۱۵ که ۱-۰۰ مغلوب بایرن مونیخ شدند در بازی های خانگی شکست را تجربه نکرده اند و این یک رکورد جدید در تاریخ باشگاه محسوب می شود.

♦ کلن در ۵ بازی آخر مقابل تیم های بالای جدول تنها ۱ امتیاز به دست آورده است.

♦ پیر امریک اوبامیانگ تاکنون ۲۷ گل به ثمر رسانده و این بهترین آمار این بازیکن در بوندس لیگا محسوب می شود. آخرین بازیکن دورتموند که موفق به زدن این تعداد گل در یک فصل بوندس لیگا بود مانفرد بورگس مولر (۱۹۸۰/۸۱) بود.

♦ تیم توماس توخل تا اینجای فصل ۵۶ امتیاز کسب کرده و نسبت به فصل گذشته در همین مقطع ۱۷ امتیاز کمتر دارند. اگر آن ها همانند فصل قبل عمل می کردند اکنون ۱۱ امتیاز از بایرن مونیخ پیش بودند.


ترکیب احتمالی دو تیم


برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *