خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی رئال مادرید – بایرن مونیخ؛ پایانی بر دیو سیاه یا فوت کوزه گری استاد؟

پیش بازی رئال مادرید – بایرن مونیخ؛ پایانی بر دیو سیاه یا فوت کوزه گری استاد؟

0

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه ۲-۱ به سود تیم رئال مادرید پایان یافته و فردا شب مدافع عنوان قهرمانی به دنبال کسب نتیجه ای مطلوب در خانه و صعود به مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

اطلاعات کلی در مورد بازی:

محل برگزاری مسابقه: مادرید؛ ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

تاریخ برگزاری مسابقه: سه شنبه؛ ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

زمان برگزاری مسابقه:  ۲۳:۱۵ به وقت تهران

  داور مسابقه: آقای ویکتور کاسای؛ مجارستان

پیش بازی:

بدون شک جدال فردا شب دو تیم در مادرید، می تواند یکی از بزرگترین بازی های فصل اروپا باشد. بایرن مونیخ با توجه به شکست خانگی ۲-۱ مقابل تیم زیدان، فردا شب چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت. با توجه به بازگشت روبرت لواندوفسکی به تمرینات و شرایط بازی، حال تنها نگرانی کارلو آنچلوتی از بابت دو عنصر کلیدی خود در خط دفاعی است، که طبق آخرین اخبار متس هوملس به همراه ژروم بواتنگ نیز شرایط بازی را پیدا کرده اند. در بازی رفت قطعاً بایرنی ها غیبت مهاجم لهستانی خود را حس کردند، و بعد از بازی مقابل رئال مادرید نیز مقابل لورکوزن به تساوی ۰-۰ دست یافتند تا مشکل خط حمله این تیم به وضوح مشخص شود؛ اما حالا بازگشت او می تواند روحیه مضاعفی برای باوریایی ها باشد.

در طرف مقابل، رئال مادرید، صدرنشین رقابت های لالیگا و مدافع عنوان قهرمانی، نسبت به بازی رفت، گرت بیل را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما آنها همچنان می توانند روی فوق ستاره پرتغالی خود در خط حمله حساب کنند؛ کسی که حالا ۱۰۰ گل اروپایی به ثمر رسانده است. ضمن اینکه ایسکو پس از درخشش در بازی های اخیر، ممکن است جانشین احتمالی ستاره ولزی در این مسابقه باشد. زیدان با هوشمندی در دیدار مقابل خیخون به اکثر ستاره های خود استراحت داد تا برای این مسابقه سرنوشت ساز آماده و سرحال باشند و با اینحال، با وجود نیمکتی قدرتمند موفق به کسب پیروزی ۳-۲ در آن مسابقه شد.

به طور کلی هر دو تیم نگرانی هایی در خط دفاعی خود خواهند داشت اما باید دید که کارلو آنچلوتی و زین الدین زیدان، در آخرین لحظه چه ترکیبی را روانه میدان خواهند کرد.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم:

آمار و ارقام و آخرین اخبار از وضعیت دو تیم:

  • تمام ۵ تیمی که در دیدار رفت مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی ۲-۱ در خارج از خانه دست یافته اند، در نهایت به دور بعد صعود کرده اند.

  • این ۲۴ـمین تقابل دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در رقابت های اروپایی است – ۱۸۸ بازی در دوره جدید لیگ قهرمانان اروپا – که یک رکورد در تاریخ این بازی ها به شمار می رود.

  • بایرن مونیخ در ۸ بازی از ۱۰ بازی خارج از خانه خود مقابل رئال مادرید در تمامی رقابت ها شکست خورده است (تنها ۲۲ پیروزی). در واقع آخرین باری که بایرن موفق به کسب پیروزی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شد، به لطف گلزنی جیووانی البر در سال ۲۰۰۱ بوده است.

  • رئال مادرید در ۶ سال گذشته موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده است. هفتیمن سال متوالی می تواند یک رکورد جدید به ثبت برساند.

  • از سال ۲۰۱۰/۱۱ رئال مادرید در ۳۴ بازی از ۴۰ بازی خانگی خود به پیروزی دست یافته است (۴ تساوی و ۲۲ شکست).

  • رئال مادرید همچنین در ۳۴ بازی خانگی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده که طولانی ترین روند گلزنی در تاریخ بازی ها به شمار می رود. بارسلونا آخرین تیمی است که برنابئو را با کلین شیت ترک کرد (پیروزی ۲-۰ در آوریل ۲۰۱۱).

  • رئال مادرید در کنار یوونتوس، تنها تیم های شکست ناپذیر این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بوده اند (۶ پیروزی و ۳۳ تساوی).

  • بایرن مونیخ در ۸ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا، تنها یک کلین شیت ثبت کرده است.

  • سرخیو راموس در صورتی که فردا شب در ترکیب تیم رئال مادرید به میدان برود، ۱۰۰ـمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را ثبت خواهد کرد. ۶۶ گل اخیر او در این رقابت ها، همگی در مراحل حذفی به ثمر رسیده اند.

  • خاوی مارتینز به دلیل محرومیت، این دیدار را از دست خواهد داد.

  • علاوه بر گرت بیل، رافائل واران و په په، دو عنصر دفاعی رئال مادرید نیز در این دیدار به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.

پیش بینی نتیجه بازی:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *