خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی رئال مادرید – رئال بتیس؛ کهکشانی ها، محکوم به پیروزی

پیش بازی رئال مادرید – رئال بتیس؛ کهکشانی ها، محکوم به پیروزی

0

دیدار تیم های رئال مادرید و رئال بتیس در چارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا، ساعت ۲۳،۱۵ یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید با قضاوت آنتونیو ماتیو برگزار خواهد شد. هم اکنون رئال مادرید با ۵۹ امتیاز از ۲۶ بازی در رده دوم جدول لالیگا و پایین تر از بارسلونا ۶۰۰ امتیازی قرار گرفته است در حالی که کهکشانی ها یک بازی عقب افتاده هم دارند.

رئال مادرید در این بازی محکوم به پیروزی بوده تا نتایج ضعیف اخیر را جبران کرده و همچنان به باز پس گرفتن صدر جدول از تیم اوج گرفته بارسلونا امیدوار باشد. تیم های سویا و اتلتیکو مادرید نیز در رده های سوم و چهارم جدول حضور دارند و با توجه به فاصله امتیازی کم نسبت به رئال مادرید، منتظر غفلت شاگردان زین الدین زیدان هستند. رئال بتیس با ۲۸ امتیاز در مکان چهاردهم جدول حاضر است. جالب این که دو تیم بالاتر و دو تیم پایین تر از رئال بتیس در جدول لالیگا نتوانستند در هفته بیست و هفتم به پیروزی دست یابند و این بهترین فرصت برای سبزهای آندولس است تا با کسب ۳ امتیاز بازی، یک پله در جدول صعود کرده و بالاتر از والنسیا قرار بگیرند.

رئال مادرید پس از شکست عجیب مقابل والنسیا در بازی عقب افتاده و تساوی مأیوس کننده مقابل لاس پالماس، طی دو بازی اخیر مقابل ایبار و ناپولی به ترتیب با نتایج ۴-۱ و ۳-۱ پیروز شده است. شاگردان زیدان به تازگی از سفر به ناپل ایتالیا بازگشته اند. رئال بتیس طی دو ماه اخیر اوضاع خوبی نداشته و فقط یک پیروزی را در ۹ مسابقه اخیر به دست آورده است اما این بدان معنا نیست که بتیس مقابل مادریدی ها یک تیم از پیش بازنده محسوب می شود زیرا شاگردان ویکتور سانچز در ژانویه گذشته توانستند بارسلونا را متوقف کنند و مقابل اتلتیکو مادرید نیز تنها با یک گل شکست خوردند. تقابل ویکتور سانچز سرمربی رئال بتیس با تیم سابق خود و بازگشت به سانتیاگو برنابئو جالب توجه است.

نکات آماری بازی:

رئال مادرید در هر ۴۷ بازی اخیر در کلیه رقابت ها گلزنی کرده که بهترین رکورد گلزنی های ممتد در تاریخ این باشگاه است.

رئال مادرید طی ۶ تقابل اخیر با رئال بتیس در لالیگا شکست نخورده است. (۵ برد و یک مساوی)

رئال مادرید پس از باخت ۱-۰ مقابل بتیس در اکتبر ۱۹۹۸، دیگر از این تیم آندلسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست نخورده و حاصل ۱۳ تقابل بعدی دو تیم در پایتخت اسپانیا، ۱۰ برد و ۳ مساوی برای کهکشانی ها بوده است.

در ۴ تقابل اخیر این دو تیم در لالیگا، یک بازی مساوی شده و رئال مادرید در ۳ بازی دیگر با اختلاف ۵ گل به پیروزی رسیده است.

رئال مادرید پس از ۸ برد خانگی پیاپی در لالیگا، طی آخرین بازی در سانتیاگو برنابئو مقابل لاس پالماس با تساوی ۳-۳ متوقف شد.

رئال مادرید تنها تیم حاضر در فصل جاری لالیگا محسوب می شود که هنوز طعم تلخ شکست خانگی را نچشیده است. (۱۰ برد و ۳ مساوی)

رئال مادرید طی ۳۷ بازی اخیر در لالیگا، ۳۰ بار به پیروزی دست یافته است.

رئال مادرید در هر ۹ بازی خانگی اخیر در لالیگا، حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

رئال مادرید طی ۶ بازی خانگی اخیر مقابل رئال بتیس در کلیه رقابت ها، حداقل ۲ گل را در هر بازی به ثمر رسانده است.

کریستیانو رونالدو در گشودن دروازه ۳ تیم لالیگایی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ناکام بوده که این تیم ها عبارتند از: رئال بتیس، تنریف و لگانس

کریستیانو رونالدو و گرت بیل به ترتیب ۱۸ و ۷ گل را در فصل جاری لالیگا به ثمر رسانده اند.

کریم بنزما در هر ۶ مسابقه اخیر مقابل بتیس در لالیگا، موفق به گلزنی شده است. (جمعاً ۶ گل)

روبن کاسترو مهاجم با تجربه بتیس، تاکنون ۸۷ گل را در لالیگا به ثمر رسانده است. وی در سال ۲۰۰۱ با پیراهن لاس پالماس توانست ۲ گل را به رئال مادرید بزند اما هرگز با پیراهن رئال بتیس، موفق به گشودن دروازه «لوس بلانکوس» نشد.

رئال بتیس پس از ۵ باخت پیاپی در بیرون خانه، بالاخره توانست در بازی اخیر بیرون خانه مقابل مالاگا پیروز شود که در واقع اولین برد بیرون خانه بتیس تحت هدایت ویکتور سانچز دل آمو در فصل جاری لالیگا بود. ویکتور سانچز در میانه های فصل جانشین گوستاوو پویت شد.

ایسکو آلارکون تاکنون ۴ گل به رئال بتیس در لالیگا زده که بیشترین تعداد گل های زده وی به یک تیم است. (به علاوه تیم لوانته)

تونی سانابریا طی ۲ بازی اخیر لالیگا، ۲ گل به ثمر رسانده در حالی که طی ۱۴ بازیِ پیش تر، فقط یک بار برای رئال بتیس گلزنی کرده بود.

آخرین وضعیت بازیکن های دو تیم:

رئال مادرید: در تمرینات چند روز اخیر کهکشانی ها، صمیمیت بیشتری بین کریستیانو رونالدو و گرت بیل دو ستاره گران قیمت باشگاه مشاهده می شود. گرت بیل به علت دریافت کارت قرمز در دیدار با لاس پالماس، قادر به همراهی رئال مادرید در این مسابقه نیست و شاید خامس رودریگز یا لوکاس واسکز به جای ستاره ولزی در ترکیب اصلی قرار بگیرند هر چند که آلوارو موراتا پس از گلزنی مقابل ناپولی و پایان محرومیت، شانس خود را برای حضور در ترکیب اصلی کهکشانی ها افزایش داده است. سرخیو راموس جور مثلث نجومی ولی ناآماده خط حمله رئال مادرید موسوم به BBC (بیل، بنزما و رونالدو) را در ناپل کشیده و دو گل به ثمر رساند. عدم گلزنی مهاجمان گران قیمت مادریدی ها و البته درخشش موراتا و ایسکو باعث شده تا انتقادهای زیادی از BBC صورت گرفته و برخی از کارشناس ها، خواستار نیمکت نشینی آنها شوند. رافائل واران به علت مصدومیت در این بازی غایب است. پپه در هفته گذشته به علت مصدومیت مجبور به انجام تمرینات انفرادی شد اما در حال حاضر به شرایط مسابقه برگشته و احتمالاً در قلب خط دفاعی رئال مادرید قرار می گیرد. در صورت غیبت احتمالی پپه، جانشین وی در خط دفاع کسی نیست جز ناچو.

رئال بتیس: جوناس مارتین به علت مصدومیت شدید، قادر به همراهی تیمش تا ماه آوریل نیست. علی رغم بازگشت خواکین سانچز به مرز آمادگی، احتمالاً روبن کاسترو در نوک خط حمله بتیس به میدان رفته و دنی سبایوس به عنوان یار آزاد، پشت سر کاسترو قرار می گیرد. رئال بتیس برای جلوگیری از حملات آتشین حریف، به خط دفاعی ۵ نفره روی خواهد آورد و شانس رافا ناوارو برای حضور در پُست دفاع راست نسبت به کریستیانو پیچینی بیشتر است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی نتیجه بازی:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *