خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی فیورنتینا – اینتر؛ آخرین تلاش ها برای کسب سهمیه

پیش بازی فیورنتینا – اینتر؛ آخرین تلاش ها برای کسب سهمیه

0

در دومین بازی روز شنبه از هفته سی و سوم فوتبال ایتالیا، فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی میزبان اینتر است. اینتر اکنون از ۳۲ بازی ۵۶ امتیاز دارد و در رده هفتم ایستاده است، فیورنتینا هم با ۵۲ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

فیورنتینا اگرچه هفته گذشته در خانه یک نتیجه ناامیدکننده را کسب کرد و مقابل امپولی ۲-۱ شکست خورد، ولی در شش هفته اخیر سه برد کسب کرده است و شکست مقابل امپولی تنها باخت بنفش ها در شش بازی گذشته در سری آ بود. فیورنتینا بعد از کسب سه برد متوالی ۱-۰ در سری آ، هفته سی و یکم مقابل سمپدوریا ۲-۲ متوقف شد و هفته سی و دوم نیز در خانه مقابل امپولی مغلوب شد. فیورنتینا در این فصل ۱۴ برد، ۱۰ تساوی و ۸ شکست را در کارنامه اش داشته است و با پیروزی در بازی هفته سی و سوم می تواند به اینتر رده هفتمی نزدیک شود.

در آن سمت، اینتر حال و روز خوبی را سپری نمی کند، بعد از پشت سر گذاشتن چند برد پیاپی در سری آ و نزدیک شدن به جایگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، تیم پیولی در هفته های اخیر آمار بسیار بدی داشته و نتایج ضعیف باعث شده دوباره بحث بر سر آینده پیولی مطرح شود، گفته می شود پیولی در پایان فصل نیمکت اینتر را ترک خواهد کرد. نراتزوری ها ۴ بازی است که در لیگ پیروز نشده اند و این اتفاق در هفته های پایانی برای آن ها گران تمام شد و موجب شد تا اینتر به رده هفتم سقوط کند. تیم پیولی اکنون با ۱۷ برد، ۵ تساوی و ۱۰ باخت در رده هفتم جدول قرار گرفته است.

اینتر بعد از دو برد خیره کننده ۵-۱ و ۷-۱ مقابل کالیاری و آتالانتا، در ۴ هفته اخیر دو بار شکست خورده و دو بار هم به تساوی رسیده است. هر دو باخت با نتایج ۲-۱ رقم خورد و هر دو تساوی با نتیجه ۲-۲ ثبت شد. اینتر هفته گذشته در آستانه کسب بردی حیاتی و روحیه بخش مقابل میلان بود که در دقایق پایانی گل تساوی بخش را از روسونری ها دریافت کرد تا نوار ناکامی این تیم در کسب پیروزی ادامه پیدا کند. حالا اینتر این هفته امیدوار است با پیروزی مقابل فیورنتینا، هم به روند برد بازگردد و هم شانس هایش را برای کسب سهمیه همچنان زنده نگاه دارد.

در شش بازی اخیر دو تیم، فیورنتینا آمار بهتری داشته و موفق به کسب ۴ برد شده، اینتر هم دو بار رنگ پیروزی را دیده است. هر شش مسابقه در سری آ انجام شده است، در این ۶ بازی فیورنتینا ۱۳ گل زده و اینتر موفق به زدن ۸ گل شده است. بازی رفت دو تیم با پیروزی ۴-۲ اینتر مقابل فیورنتینا به پایان رسید. اما فیورنتینا در دو فصل اخیر در خانه مقابل اینتر پیروز شده است. آخرین برد اینتر در ورزشگاه آرتمیو فرانکی به ۱۵ فوریه ۲۰۱۴ بر می گردد که نراتزوری ها ۲-۱ برنده شدند.

در سه بازی اخیر دو تیم ۱۴ گل به ثمر رسیده است که سهم فیورنتینا هشت گل بوده است. ضمن این که در سه بازی اخیر دو تیم، شاهد ۵ اخراجی بوده ایم. فصل گذشته بازی فیورنتینا – اینتر در ورزشگاه آرتمیو فرانکی سه اخراجی در پی داشت که سهم اینتر ۲ اخراجی و سهم میزبان یک بازیکن اخراجی بود.

کالینیچ به دلیل محرومیت نمی تواند برای میزبان در این مسابقه به میدان برود. در آن سمت، شرایط میراندا، کوندوگبیا و انسادلی هنوز مشخص نیست و امکان دارد این سه بازیکن نتوانند در بازی روز شنبه به میدان بروند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

در ۹ بازی اخیر دو تیم در سری آ، مساوی رقم نخورده است. فیورنتینا ۵ بار پیروز شده و اینتر موفق به کسب ۴ برد شده است.

فیورنتینا مقابل نراتزوری در سری آ، تاکنون ۱۹۹ گل به ثمر رسانده است.

در هفت بازی گذشته لیگ، اینتر با خوردن ۱۳ گل، پنجمین خط دفاع ضعیف لیگ را به نام خود ثبت کرده است. این در حالی است که در ده مسابقه پیش از این هفت بازی، اینتر فقط سه گل خورده بود.

بنفش ها در بازی مقابل امپولی، برای اولین بار در این فصل در خانه مغلوب شدند، آن ها در هر ۱۲ بازی خانگی این فصل گل زده اند.

فیورنتینا در سه بازی از چهار مسابقه اخیر خانگی اش مقابل اینتر در سری آ پیروز شده است. بنفش ها به طور میانگین در این ۴ مسابقه، ۲،۵ گل به ثمر رسانده اند.

فیورنتینا و اینتر در این فصل با گلزنی بعد از دقیقه ۸۵، نه امتیاز را کسب کرده اند که بیش تر از سایر تیم ها در سری آ است.

اینتر در ۴ بازی اخیرش در سری آ، در هر مسابقه حداقل دو گل دریافت کرده است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *