خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی لاتزیو – میلان؛ روسونری در جستجوی شکار عقاب ها

پیش بازی لاتزیو – میلان؛ روسونری در جستجوی شکار عقاب ها

0

لاتزیو و میلان در هفته ۲۴ سری آ به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های لاتزیو و میلان در چارچوب هفته بیست و چهارم سری آ، ساعت ۲۳،۱۵ دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ به قضاوت آنتونیو داماتو در ورزشگاه المپیکو شهر رم برگزار خواهد شد. هم اکنون لاتزیو با ۴۳ و میلان با ۴۰۰ امتیاز در رده های ششم و هفتم جدول سری آ حضور دارند. لاتزیو پس از دو باخت پیاپی مقابل یوونتوس و کیه وو، طی دو هفته اخیر توانسته دو برد ارزشمند را مقابل اینتر در کوپا ایتالیا و پسکارا در سری آ به دست بیاورد. پیروزی ۶-۲ بیانکوچلستی مقابل پسکارا، نتیجه ای جالب برای شاگردان سیمونه اینزاگی بود. عجیب این که لاتزیو ابتدا ۲-۰ عقب افتاد اما در نهایت ۶ گل را درون دروازه دلفین ها قرار داد.

وضعیت کسب امتیاز لاتزیو، بهترین شرایط ممکن پس از فصل ۰۵-۲۰۰۴ تلقی می شود. نقطه قوت لاتزیو در خط حمله بوده و بیانکوچلستی بهترین آمار گلزنی در سری را پس از فصل ۰۱-۲۰۰۰ به دست آورده است. میلان روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. شاگردان وینچنزو مونتلا پس از ۴ باخت پیاپی در سری آ و کوپا ایتالیا، موفق شدند در بازی پیشین مقابل بولونیا پیروز و موقتاً از بحران فاصله بگیرند. جرارد دلوفئو خرید زمستانی میلان در آخرین دقیقه دیدار با تیم بولونیا، به داد روسونریِ ۹ نفره رسید و ماریو پاشالیچ را در موقعیت گلزنی قرار داد. همسایگی لاتزیو و میلان در جدول سری آ باعث شده تا جذابیت های مضاعفی در این مسابقه وجود داشته باشد.

نکات آماری بازی:

طی ۳۷ تقابل اخیر این دو تیم فقط ۳ برد نصیب لاتزیو شده در حالی که ۱۶ برد برای میلان و ۱۸ تساوی نیز رقم خورده است. ۳ برد لاتزیو مقابل میلان، طی ۵ تقابل اخیر این دو تیم در ورزشگاه المپیکو می باشد.

میلان تاکنون ۴۰ امتیاز دارد. طی ۲۰ سال اخیر، هرگاه روسونری در این مقطع فصل از مرز ۴۰ امتیاز عبور کرده، حتماً در جمع ۴ تیم برتر سری آ قرار گرفته است.

شروع میلان در نیم فصل دوم سری آ، بدترین شروع آنها پس از فصل ۸۲-۱۹۸۱ محسوب می شود.

۷۰% گل های تیم میلان در نیمه دوم مسابقات به ثمر رسیده شده اند و از این حیث، هیچ تیمی به گرد پای روسونری نمی رسد.

لاتزیو پس از رئال مادرید، آرسنال و موناکو توانسته بیشترین تعداد گل از طریق ضربات سر را در فصل جاری به ثمر برساند.

کارلوس باکا مهاجم کلمبیایی میلان در هر ۳ تقابل اخیر با لاتزیو توانسته در جریان بازی و با ضربات داخل محوطه جریمه، دروازه بیانکوچلستی را فرو بریزد.

مارکو پارولو که در جریان پیروزی ۶-۲ لاتزیو مقابل پسکارا در هفته گذشته، ۴ گل به ثمر رساند، تاکنون ۵ گل طی رویارویی های مختلف، به روسونری زده است.

از سال ۲۰۱۰ به بعد و طی تقابل های این دو تیم در کلیه رقابت ها و در ورزشگاه المپیکو شهر رم، فقط یک برد در نوامبر ۲۰۱۵ نصیب میلان شده است.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

لاتزیو: به جز کریستیانو لومباردی، هیچ بازیکن مصدوم دیگری نزد یاران سیمونه اینزاگی وجود نداشته و دست وی برای استفاده از تمام قوا باز است. حتی احتمال داده شده که لاتزیو در این بازی از خط دفاعی ۳ نفره استفاده کند.

میلان: آلسیو رومانیولی به علت مصدومیت در دیدار مقابل بولونیا، قادر به همراهی نیست. گابریل پالتا و یورای کوچکا نیز به علت دریافت کارت قرمز در مسابقه قبل، غایب خواهند بود. ریکاردو مونتولیوو، جاکومو بوناونتورا، ماتیا دِشیلیو و لوکا آنتونلی هم همچنان مصدوم هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی نتیجه بازی:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *