خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی لسترسیتی – اتلتیکومادرید؛ پایان تراژیک شکسپیر یا ادامه ای اساطیری؟

پیش بازی لسترسیتی – اتلتیکومادرید؛ پایان تراژیک شکسپیر یا ادامه ای اساطیری؟

0

دیدار رفت دو تیم با نتیجه نزدیک ۱-۰ و با پنالتی مشکوک گریزمان به پایان رسید تا همه چیز در دیدار برگشت مشخص شود و دیگو سیمئونه اعتقاد داشته باشد تا حریف با تمام وجود در ورزشگاه خانگی مقابل اتلتی ظاهر شود.

شاگردان شکسپیر که که در مرحله یک هشتم نهایی نیز سویا، دیگر تیم اسپانیایی را با پیروزی خانگی از دور مسابقات حذف کرده بودند در نبرد ابتدای هفته خود می توانستند به نوار پیروزی های خود بازگردند، این تیم با حساب ۲-۰ از کریستال پالاس پیش افتاد اما در نهایت پیروزی را با تساوی ۲-۲ عوض کرد تا روباه هایی که ۶ دیدار ابتدایی تحت نظر شکسپیر را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند حالا در ۳ دیدار پایانی خود طعم پیروزی را نچشیده باشند.

اتلتیکو مادرید که در رقابت های اروپایی عملکرد دفاعی خارق العاده ای داشته است کلین شیتی حساس را مقابل لستر سیتی به دست آورد و پس از آن در دیداری نه چندان دشوار موفق شد مقابل اوساسونای قعر جدولی به برتری ۳-۰ دست یابد تا بدین ترتیب دهمین دیدار متوالی خود را بدون شکست پشت سر بگذارد.

شاگردان شکسپیر ۵ دیدار خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و در تمامی این دیدارها موفق شده اند ۲ بار دروازه حریف را باز کنند، لستر به همین تعداد گل احتیاج دارد تا به مرحله بعد مسابقات صعودی راحت داشته باشد، روباه ها در ۴ دیدار خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیده اند و در ۳ دیدار از این ۴ دیدار کلین شیت داشته اند تا نشان دهند در ورزشگاه خانگی خود قدرتی دو چندان خواهند داشت. با این وجود خط دفاعی مستحکم اتلتی عاملی ست که می تواند روباه ها را به درد سر بی اندازد. اتلتی در ۴۵ دیداری که در لیگ قهرمانان اروپا تحت نظر سیمئونه به میدان رفته است موفق شده است ۲۷ بار دروازه اش را بسته نگاه دارد تا بیش از هر تیم دیگری در این دوره موفق به کلین شیت شود.

دو تیم فصل ۱۹۶۱/۶۲ در جام برندگان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و پس از آن در فصل ۹۷/۹۸ در جام یوفا به مصاف یکدیگر رفتند که اتلتی در مجموع دو دیدار رفت برگشت هر یک از این فصول موفق شد از سد لستر عبور کند.

روباه ها در این دیدار مندی و سلیمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و رابرت هوث نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست. شرایط ان دیدی و وس مورگان نیز که از مصدومیت رنج می بردند در آخرین دقایق به ترکیب روباه ها بازگشتند اما سلیمانی موفق نشد به موقع به شرایط آرمانی بازگردد و در این دیدار غایب خواهد بود.

در سوی مقابل اتلتی که تقریبا از ابتدای فصل به دلیل مصدومیت تیاگو، این بازیکن را در اختیار نداشت، بار دیگر این بازیکن را در ترکیب خود می بیند هرچند که حضور او در این دیدار غیر ممکن به نظر می رسد و احتمالا ال چولو دست به ریسک نخواهد زد تا مصدومیت این بازیکن بار دیگر تکرار نشود، همچنین گامیرو نیز بار دیگر به تمرین این تیم اضافه شد تا اتلتی شرایط بهتری داشته باشد. با این وجود آگوستو فرناندز، مویا بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت نمی توانند اتلتی راهمراهی کنند.

آمار مرتبط با این دیدار:

اتلتیکومادرید در ۹ دیدار از ۱۰ دیدار آخر خود در لیگ قهرمنان اروپا متحمل شکست نشده است.

۶۷ درصد از تیم هایی که در دیدار رفت و در خانه خودی به برتری ۱-۰ دست یافته اند موفق به صعود به مرحله بعد مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شده اند.

روباه ها پس از مالاگا تبدیل به دومین تیم تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان شدند که موفق شده اند در نخستین فصل حضور خود در این رقابت ها به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند.

لستر سیتی در بین ۸ تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا کمترین تعداد گل را به ثمر رسانده است. این تیم در ۹ دیدار تنها موفق شده است ۱۰ بار گلزنی کند که از این بین ۵ گل نیز از روی ضربات شروع مجدد به دست آمده است.

ریاض محرز روی ۶ گل از ۱۰ گل لستر سیتی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نقش مستقیم داشته است.(۴ گل و ۲ پاس گل)

روباه ها در دیدار رفت موفق نشدند حتی یک ضربه داخل چارچوب اتلتی داشته باشند.

اتلتیکو مادرید با هدایت سیمئونه تنها یک بار مقابل تیمی از کشور انگلیس قرار گرفته است که در ورزشگاه استمفورد بریج متحمل شکست ۳-۱ شد.

هیچ تیمی بیش از لستر سیتی در رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به رقبایش پنالتی نداده است، لستر تا به حال ۴ بار به رقبایش پنالتی داده است با این وجود تنها ۲ بار دروازه این تیم از روی نقطه پنالتی باز شده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

پیش بینی وبسایت Whoscored:

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *