خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی منچستریونایتد – اندرلخت؛ شاگردان مورینیو به دنبال حضور در نیمه نهایی

پیش بازی منچستریونایتد – اندرلخت؛ شاگردان مورینیو به دنبال حضور در نیمه نهایی

0

از ساعت ۲۳:۳۵ پنجشنبه شب، منچستریونایتد در اولدترافورد از اندرلخت پذیرایی خواهد کرد. دیدار رفت دو تیم علیرغم نمایش خوب منچستریونایتد، با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و حالا در این بازی، شیاطین سرخ به دنبال صعود به مرحله‌ی بعدی خواهند بود.

در تیم میزبان، به نظر می رسد علیرغم نمایش خوب لینگارد و رشفورد در دیدار مقابل چلسی، در این بازی ابراهیموویچ بار دیگر به ترکیب تیمش بازگردد و البته بازیکنانی چون مخیتاریان و احتمالا مارسیال نیز در ترکیب تیم جای خواهند گرفت. جونز، اسمالینگ و ماتا کماکان غایب خواهند بود و البته با تایید مورینیو ممکن است رونی با رفع مصدومیتش در این بازی روی نیمکت حضور داشته باشد. مربی پرتغالی همچنین تایید کرد که رومرو کماکان در این رقابت‌ها سنگربان تیمش خواهد بود. بایی، مخیتاریان و هررا در صورت کارت گرفتن در این بازی، دیدار بعدی تیمشان را از دست خواهند داد.

از سوی دیگر، بازگشت لوکاس تیدورچک، گلزن برتر اندرلخت به درون دروازه خبر خوبی برای هواداران این تیم است. اندی نجار که چندبازی اخیر تیمش را از دست داده وضعیت مشخصی برای این بازی ندارد. این تیم در بازی رفت از یکی از معدود موقعیت‌هایش برای رسیدن به دروازه‌ی رومرو استفاده کرد و حالا در این بازی نیز قطعا به دنبال ضدحملات خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و حقایق بازی:

  • منچستریونایتد در هفت دیدار اخیرش در این رقابت‌ها شکست نخورده است.
  • در ۳ بازی آخر منچستریونایتد در این بازی‌ها میانگین زیر ۲،۵ گل ثبت شده است.
  • اندرلخت در ۳۳ تقابل اروپایی با تیم‌های انگلیسی، ۲۰ شکست، ۶ پیروزی و ۷ تساوی داشته است.
  • اندرلخت در ۷ بازی خارج از خانه‌ی خود در این فصل اروپا، تنها یک بار شکست خورده و در همه‌ی این بازی‌ها موفق به گلزنی شده است.

پیش بینی نتیجه:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *