خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی میلان – سمپدوریا؛ فرصتی خوب برای بازگشت به روند پیروزی

پیش بازی میلان – سمپدوریا؛ فرصتی خوب برای بازگشت به روند پیروزی

0

میلان در شش هفته اخیر در سری آ، فقط یک برد را کسب کرده است.

به گزارش وبسایت نود، در اولین بازی روز یکشنبه از هفته بیست و سوم سری آ، میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان سمپدوریا است. دو تیمی در شرایطی تقریباً یکسان به مصاف هم می روند.

کسب فقط یک پیروزی در شش بازی اخیر در سری آ و شکست مقابل یوونتوس در جام حذفی، به نوعی میلان را وارد بحران کرده است. میلانی ها در شش بازی اخیر خود در سری آ فقط یک برد را تجربه کرده اند، سه باخت و دو مساوی در بازی های دیگر باعث شد تیم مونتلا از صدر جدول فاصله بگیرد و اکنون در رده هشتم جدول بایستد. سمپدوریا هم در شش بازی اخیر خود نتایجی کاملاً مشابه میلان گرفته است: یک برد، سه باخت و دو مساوی. تفاوت دو تیم در جدول رده بندی ۱۰ امتیاز و ۴ پله است. البته سمپدوریا هفته قبل در مقابل تیم بالانشین رم به یک پیروزی ارزشمند دست یافت تا با روحیه ای خوب پای به هفته بیست و سوم مسابقات بگذارد.

دیدار رفت دو تیم در سری آ با پیروزی ۱-۰ میلان مقابل تیم سابق مونتلا پایان یافت. در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، سمپدوریا هرگز پیروز نشده است. ۴ بازی قبلی را میلان برده و دو بازی هم مساوی شده است. روسونری ها در این شش مسابقه یازده گل زده اند و فقط ۴ گل دریافت کرده اند. ضمن این که سمپدوریا در سه بازی اخیرش در مقابل راه راه پوشان قرمز شهر میلان، موفق به گلزنی نشده است.

وینچنزو مونتلا اخیراً با بحران مصدومیت در تیمش مواجه شده است. جیاکومو بوناونتورا ممکن است تا پایان فصل دیگر نتواند برای میلان به میدان برود. بنابراین انتظار می رود جرارد دلوفئو در ترکیب اصلی قرار گیرد. مونتولیوو، دی شیلیو، آنتونلی و کالابریا دیگر غایبین میلان هستند. در آن سمت سمپدوریا مشکلی بابت مصدومیت بازیکنانش ندارد و فقط امیلیانو ویویانو به این بازی نمی رسد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه

سمپدوریا در ده بازی اخیر خارج از خانه اش در سری آ موفق به کسب برد نشده است.

رکورد میلان در ۲۰ بازی اخیرش در خانه در سری آ در مقابل تیم هایی که پایین تر از این تیم در جدول لیگ قرار دارند، این گونه است: ۱۱ برد، هشت تساوی و یک باخت.

سمپدوریا در ۲۰ بازی اخیر خارج از خانه اش در سری آ در مقابل تیم های بالادستی خود در جدول، هرگز پیروز نشده است. ۱۵ باخت و ۵ تسای.

در ۲۰ جدال اخیر دو تیم در سن سیرو در سری آ، میلان ۱۴ برد کسب کرده و سمپدوریا فقط ۳ پیروزی را به دست آورده است.

میلان هشت بازی است که در مقابل سمپدوریا در سری آ شکست نخورده است. ۵ برد و ۳ تساوی برای میلانی ها.

روسونری ها در ۱۳ بازی اخیرشان در لیگ فقط دو کلین شیت داشته اند.

میلان در سه بازی اخیرش در سری آ، در هر بازی حداقل دو گل خورده است.

سمپدوریا هر سه دیدار اخیر خارج از خانه اش را در سری آ با اختلاف یک گل باخته است.

در هر سه بازی قبلی رودرروی تیم، بازی در نیمه اول مساوی تمام شده ولی در نهایت میلان توانسته برنده زمین مسابقه را ترک کند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *