خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی پسکارا – یوونتوس؛ نبرد بالا و پایین جدول

پیش بازی پسکارا – یوونتوس؛ نبرد بالا و پایین جدول

0

دیدار تیم های پسکارا و یوونتوس در چارچوب هفته سی و دوم سری آ، ساعت ۱۷،۳۰ شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در ورزشگاه آدریاتیکو شهر پسکارا به قضاوت مارکو دی بلو برگزار خواهد شد. یوونتوس در حال حاضر با ۷۷ امتیاز و فاصله ۶۶ امتیازی نسبت به رم در صدر جدول سری آ حضور داشته و برای حفظ این فاصله، چاره ای جز کسب پیروزی مقابل پسکارا ندارد. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی مقابل کیه وو در هفته گذشته سری آ، یک نمایش فوق العاده را نیز مقابل بارسلونا ارائه داده و به پیروزی ۳-۰ دست یافتند تا با روحیه مضاعف به مصاف پسکارا بروند.

پسکارا اکنون با ۱۵ امتیاز در مکان بیستم جدول قرار گرفته و ۹ امتیاز با منطقه فرار از سقوط فاصله دارد. شکست دلفین ها در این بازی بدین معناست که این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد. شاید پسکارا در این بازی به ترفند انتحاری روی آورده و آن را تبدیل به فرصتی برای احیای شانس بقای خود در سری آ کند. پسکارا در دو بازی اخیر مقابل تیم های میلان و امپولی به تساوی ۱-۱ دست یافته است. این مسابقه را باید تقابل سر و ته جدول سری آ دانست ضمن این که دشمنی دیرین بین زدنیک زمن سرمربی کنونی پسکارا با باشگاه یوونتوس نیز به جذابیت های این بازی خواهد افزود.

نکات آماری بازی:

از ۸ امتیازی که پسکارا در تاریخ سری آ مقابل یوونتوس به دست آورده، ۷ امتیاز در بازی های خانگی بوده است. (۲ برد و یک مساوی)

یوونتوس طی ۳ رویارویی اخیر با پسکارا پیروزی شده و ۱۱ گل به این تیم زده است.

پسکارا طی ۲۹ بازی اخیر در سری آ فقط یک بار به پیروزی رسیده است. (۷ مساوی و ۲۱ باخت)

یوونتوس طی ۱۲ بازی اخیر سری آ توانسته ۸ کلین شیت را ثبت نماید. بیانکونری در این ۸ بازی هرگز بیش از یک گل دریافت نکرده است. (۱۰ برد و ۲ مساوی)

پسکارا طی ۱۵ بازی خانگی اخیر در سری آ فقط یک بار پیروز شده است.

هر ۴ باخت یوونتوس در فصل جاری سری آ در بازی های بیرون خانه بوده که بیشترین تعداد باخت های بیرون خانه بیانکونری از فصل ۱۱-۲۰۱۰ است.

یوونتوس در ۱۵ دقیقه نخست بازی های خود در فصل جاری سری آ، جمعاً ۱۳ گل به ثمر رسانده و پسکارا نیز در این بازه زمانی از بازی های خود، ۱۵ گل دریافت کرده است. در واقع یوونتوس و پسکارا دارای بیشترین گل های زده و خورده در ۱۵ دقیقه نخست بازی ها هستند.

یوونتوس با پیروزی مقابل بارسلونا به رکورد جالب ۱۶ برد پیاپی در بازی های خانگی (با احتساب کلیه رقابت ها) دست یافته است.

پسکارا از ۳۴ بازیکن متفاوت در این فصل سری آ استفاده کرده که بیشترین آمار از این حیث است در حالی که یوونتوس پس از تیم های سمپدوریا و رم، دارای کمترین تعداد بازیکن های متفاوت حاضر در زمین می باشد. (۲۵ بازیکن متفاوت)

سولی مونتاری طی ۱۴ رویارویی با یوونتوس در سری آ، ۳ گل به ثمر رسانده است.

گونسالو هیگوایین در کلیه بازی هایی که در لالیگا و سری آ انجام داده، مجموعاً ۱۹۹ گل به ثمر رسانده است. از سال ۲۰۰۷ به بعد، تنها زلاتان ابراهیموویچ، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بیشتر از او گلزنی کرده اند. «ال پیپیتا» در این فصل سری آ نیز ۲۱ گل به نام خود ثبت کرده است. آخرین بازیکن یوونتوس که این تعداد گل را در طول یک فصل سری آ به ثمر رساند، دیوید ترزگه در فصل ۰۶-۲۰۰۵ بود.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

پسکارا: چزاره بُوو مدافع با تجربه دلفین ها محروم بوده و گولیِلمو استنداردو نیز از آمادگی کامل برای حضور در این بازی برخوردار نیست. احتمالاً آندریا کودا در خط دفاعی به میدان می رود. آلبرنو جیلاردینو، سیمونه پپه و داویده ویتورینی نیز به علت مصدومیت، این بازی را از دست خواهند داد.

یوونتوس: مطابق اعلام رسمی مکس آلگری سرمربی یوونتوس، سه بازیکن یعنی جیجی بوفون، سامی خدیرا و جورجو کیِلینی در این بازی استراحت خواهند کرد. نتو جانشین بوفون درون دروازه می شود و آندریا بارزالی نیز به ترکیب اصلی باز می گردد. مهدی بن عطیه یا دنیله روگانی زوج بارزالی در قلب خط دفاعی یوونتوس خواهند بود. گونسالو هیگوایین و پائولو دیبالا احتمالاً به میدان می روند ولی لئوناردو بونوچی به علت محرومیت، غایب است. احتمال استراحت میرالم پیانیچ و ماریو مانژوکیچ نیز زیاد بوده و مارکو پیاتسا نیز به علت مصدومیت، قادر به همراهی بانوی پیر نیست.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی نتیجه بازی:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *