خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی گلادباخ – بایرن مونیخ؛ مصاف باواریایی ها با چغرترین حریف بوندس لیگایی

پیش بازی گلادباخ – بایرن مونیخ؛ مصاف باواریایی ها با چغرترین حریف بوندس لیگایی

0

گلادباخ روز یکشنبه و از ساعت ۲۰ به وقت ایران در یک بازی کلاسیک از رقابت های بوندس لیگا در ورزشگاه بوروسیا پارک میزبان بایرن مونیخ صدرنشین بلامنازع بوندس لیگا خواهد بود. قضاوت این بازی برعهده توبیاس اشتیلر داور ۳۶ ساله هامبورگی خواهد بود.


وضعیت کلی دو تیم

تیم دیتر هکینگ پنج شنبه گذشته از رقابت های یورو لیگ حذف شد و اکنون آن ها باید کل تمرکز خود را روی بازی های باقی مانده بوندس لیگا بگذارند. پس از ۳ برد پیاپی در بوندس لیگا آن ها هفته گذشته مقابل هامبورگ شکست خوردند تا رکورد هکینگ کامل تر نشود. برای این بازی حساس هکینگ چند مهره خود از جمله کریستف کرامر و فابین جوهانسون را در اختیار نخواهد داشت.

آنچلوتی در بهترین شرایط تیمش را روانه این بازی خواهد کرد. در ۳ بازی آخر بوندس لیگا ضمن کسب بردهای پرگل بازیکنان بایرن مونیخ موفق به کلین شیت شده اند و در بهترین فرم به مصاف گلادباخ می روند. برای بازی روز یکشنبه آنچلوتی دو مهره کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت. داگلاس کاستا به دلیل مصدومیت زانو و آرتورو ویدال به دلیل ۵ کارته شدن این بازی را از دست داده اند.

 


نکات ویژه بازی 

♦ در ۱۱ بازی آخر بایرن مونیخ تنها ۴ برد برابر گلادباخ کسب کرده است (۳ تساوی و ۳ شکست).

♦ از ۵ مارس تاکنون، گلادباخ در ۴ بازی انجام داده که ۳ بازی مقابل شالکه بوده است.

♦ دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که گلادباخ در رده نهم و بایرن مونیخ در مکان اول جدول قرار دارند.

♦ تیم آنچلوتی هم اکنون با اختلافی ۱۰ امتیازی در صدر جدول قرار دارد. در تاریخ بوندس لیگا هیچ تیمی موفق نشده اختلاف ۱۰۰ امتیازی با صدر جدول را جبران کند. با توجه به شکست روز شنبه لایپزیگ مقابل برمن این اختلاف می تواند به ۱۳ برسد.

♦ در دور برگشت بوندس لیگا بعد از بایرن مونیخ (۱۷ امتیاز)، گلادباخ بیشترین امتیاز (۱۵) را کسب کرده است. گلادباخ تنها تیمی است که در دور برگشت ۵۵ برد کسب کرده است.

♦ بازیکنان بایرن مونیخ در این فصل دو برابر بازیکنان گلادباخ در رقابت های بوندس لیگا گلزنی کرده اند (۶۰/۳۰۰).

♦ هر دو شکست گلادباخ در سال ۲۰۱۷ در روز یکشنبه اتفاق افتاده اند (مقابل لایپزیگ و هامبورگ). در همین حال آن ها آخرین تیمی هستند که موفق شده اند در بازی های روز یکشنبه از بایرن مونیخ امتیاز بگیرند (۲۰۱۴/۱۵).

♦ از زمان در دست گرفتن هدایت گلادباخ توسط دیتر هکینگ این تیم در رقابت های بوندس لیگا میانگین دوندگی ۱۹۹،۹ کیلومتر را ثبت کرده است و بهترین آمار را در اختیار دارند. بایرن مونیخ با ۱۱۸،۹۹ کیلومتر دوندگی ۵ رده پائین تر از گلادباخ است.

♦ بازی برابر بایرن مونیخ چهل و یکمین بازی فصل گلادباخ خواهد بود و آن ها بیشترین بازی را در بین تمامی تیم های بوندس لیگا انجام داده اند. بایرن مونیخ در کنار شالکه و دورتموند با انجام ۳۹۹ بازی دوم است.

♦ آندریاس کریستینسن مدافع گلادباخ (۷۰،۴%) و متس هوملز( ۶۶،۹%) بهترین آمار را در دوئل های دو نفره در اختیار دارند.

♦ تورگان هازارد هافبک بلژیکی گلادباخ در ۴ رویاروی اش با بایرن مونیخ هرگز شکست نخورده است. رکورد باشگاه در این مورد در اختیار یورگن میلوفسکی (۷۷ بازی بدون شکست مقابل بایرن مونیخ) است.

در ۱۴ بازی آخر خانگی گلادباخ مقابل بایرن مونیخ، تنها ۳ شکست در کارنامه این تیم دیده می شود (۴ برد و ۷ تساوی).


ترکیب احتمالی دو تیم


برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *