خانه ورزش اخبار ورزش اخبار و حواشی پیکان صفر – پدیده ۲ ؛ هت تریک مهاجری برای فرار از منطقه خطر

اخبار و حواشی پیکان صفر – پدیده ۲ ؛ هت تریک مهاجری برای فرار از منطقه خطر

0

در این دیدار که به میزبانی پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد، پدیده در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بود و فرصت های بیشتری برای گلزنی داشت، اما کم دقتی مهاجمان تیم مشهدی و در یکی دو صحنه بدشانسی مانع از پیروزی پرگل شاگردان مهاجری و شکست سنگین خودروسازان شد.

پیکان تهران

رحمان احمدی؛ مهدی شیری؛ سیاوش یزدانی؛ سیامک نعمتی؛ ماهان رحمانی (۶۱- شهریار مقانلو)؛ سیدمهران موسوی؛ آرمان قاسمی (۷۳- فراز امامعلی)؛ ابوالفضل ابراهیمی؛ علی حمودی (۸۰- امیر روستایی)؛ سجاد آشوری؛ گادوین منشا

سرمربی: مجید جلالی

 

پدیده مشهد

مجتبی روشنگر؛ بارازدات هارویان؛ محمدرضا ناصحی؛ محسن یوسفی (۷۵- علی احمدی)؛ ابوالحسن جعفری؛ میلاد کمندانی؛ معین عباسیان؛ اکبر ایمانی؛ حسین مهربان (۵۴- کریم احمدی)؛ محمدعلی فرامرزی؛ دریسا آسوبایا (۷۹- حسین زامهران)

سرمربی: رضا مهاجری

 

شرح بازی

دقیقه ۴: رحمان احمدی با یک واکنش خوب مانع از گلزنی دریسا آسوبایا مهاجم پدیده شد.

دقیقه ۲۰: حسین مهربان روی یک ضربه کرنر با یک ضربه سر قصد باز کردن دروازه پیکان را داشت اما رحمان احمدی به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

گل اول پدیده مشهد توسط دریسا آسوبایا

دقیقه ۲۴: حرکت بازیکنان تیم پدیده مشهد به سمت دروازه پیکان بازیکنان این تیم را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد و در ادامه دریسا آسوبایا پاس ارسالی معین عباسیان به تیرک اول را با یک ضربه بغل پا به گل اول پدیده تبدیل کرد.

دقیقه ۲۸: سجاد آشوری شوت بسیار خطرناکی را روانه دروازه پدیده کرد اما توپ با فاصله اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: پیکان صاحب یک ضربه آزاد شد که سجاد آشوری این ضربه را به خوبی زد و دروازه پدیده را تهدید کرد اما روشنگر سنگربان تیم پدیده با یک واکنش خوب توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۸: دریسا زننده تک گل پدیده این بار در نقش سازنده ظاهر شد و پاس خوبی را برای محسن یوسفی ارسال کرد اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب احمدی همراه شد تا توپ پس از برخورد به تیرک دروازه راهی کرنر شود. پیکانی ها در این صحنه بسیار خوش شانس بودند که گل دوم را از پدیده دریافت نکردند.

دقیقه ۵۰: سجاد آشوری بازیکن پیکان در عرض محوطه جریمه پدیده پا به توپ حرکت کرد و در ادامه شوت محکمی به سمت دروازه مجتبی روشنگر زد که این توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

گل دوم پدیده مشهد توسط محسن یوسفی

دقیقه ۵۶: حسین جعفری پاس خوبی را در محوطه جریمه برای محسن یوسفی ارسال کرد تا این بازیکن که در موقعیت قبلی نتوانست دروازه پیکان را باز کند، این بار توپ را به دور از دستان رحمان احمدی وارد دروازه پیکان کرده و اختلاف را به دو گل برساند.

دقیقه ۶۶: یوسفی به عنوان مرد اول حملات پدیده در این دقایق، روی کار ترکیبی با دریسا آسوبایا در موقعیت خوبی برای تهدید دروازه پیکان قرار گرفت اما ضربه او با فاصله اندکی از کنار دروازه میزبان به خارج رفت.

دقیقه ۶۸: مهدی شیری پس از آنکه صاحب توپ شد، ارسال بلندی روی دروازه پدیده انجام داد اما روشنگر با خروج به موقع توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۷: دریسا در این صحنه یک بار دیگر شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او هم به شکل خطرناکی از کنار دروازه رحمان احمدی به خارج رفت.

دقیقه ۸۲: مجتبی روشنگر روی شوت بسیار محکم شهریار مقانلو واکنش بسیار خوبی نشان داد تا مانع از باز شدن دروازه تیمش شود. این توپ راهی کرنر شد.

 

پایان بازی 

پیکان تهران صفر – پدیده مشهد ۲

پدیده در خانه پیکان پیروز شد/ دومین شکست متوالی شاگردان جلالی

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) با دیدار تیم‌های پیکان و پدیده خراسان  در ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد که در پایان این بازی، تیم پدیده موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر پیکان را شکست دهد. این دومین شکست پیاپی شاگردان مجید جلالی پس از باخت مقابل صنعت نفت آبادان بود.

دریسا دیاراسوبا در دقیقه ۲۴ و محسن یوسفی در دقیقه ۵۶، گل‌های تیم پدیده را در این مسابقه به ثمر رساندند.

رضا ناصحی و مجتبی روشنگر از پدیده با کارت زرد یاسر همرنگ داور این دیدار جریمه شدند.

شیعی: شانس آوردیم در نیم‌فصل اول امتیازات را به خوبی جمع کردیم

محمود شیعی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پدیده گفت: بازیکنان پیکان در این مسابقه اصلاً خوب بازی نکردند و توقع بیشتری از آنها داشتم. تا به امروز در عمر ورزشی‌ام کسی را جریمه نکرده بودم، اما اکنون اعضای تیم را نفری پنج میلیون تومان جریمه می‌کنم. ما در این مسابقه موقعیت صددرصد هم نداشتیم و بر خلاف بازی رفت، اصلاً خوب نبودیم.

وی با بیان اینکه پیکان در این دیدار نتوانست خوب بازی کند، اظهار داشت: شانس آوردیم که در نیم‌فصل اول، امتیازات را به خوبی جمع کردیم وگرنه الان شرایط بسیار سخت و بدی داشتیم. امیدوارم بتوانیم در نیم‌فصل دوم، نتایج خوبی کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا تیم پیکان را خطر سقوط تهدید می‌کند یا خیر، تصریح کرد: اصلاً تیم ما را خطر سقوط تهدید نمی‌کند.

مهاجری: ما ابتدا به دنبال درِ خروجی باشگاه هستیم و بعد از آن مربیگری

رضا مهاجری پس از برتری ۲ بر صفر تیمش برابر پیکان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا جا دارد روز شهدا را گرامی بداریم و اگر می‌بینید آرامش داریم به خاطر آنهاست. باید به بازیکنانک به خاطر این پیروزی تبریک بگویم. همان‌طور که دیدید، بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم به دو گل برسیم.

وی افزود: پس از گل دوم، فشار پیکان زیاد شد، اما توانستیم بازی را کنترل کرده و در نهایت مقابل تیم شایسته مجید جلالی به برتری برسیم. امیدوارم در سال آینده هم تیم ما نتایج خوبی کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص اعتراض محسن یوسفی به تعویضش گفت: من هیچ وقت پس از تعویض سمت بازیکن نمی‌روم. قطعاً تضمینی نیست که بازیکن تا دقایق آخر بازی کند. اگر چیزی که شما می‌گویید، صحت داشته باشد، با او صحبت خواهم کرد. البته شاید هم قصدی نداشته است.

مهاجری در مورد زوج اکبر ایمانی و میلاد کمندانی گفت: ایمانی خوب کار کرده و به ما کمک کرده است. میلاد هم بازیکن خوبی است. او مدت‌ها دچار مصدومیت بود، اما در حال حاضر به ما کمک می‌کند. اینها زوج نیستند، اما بازیکنان خوبی به شمار می‌روند. باز هم تأکید می‌کنم که بازیکنان ما در این بازی سزاوار برد بودند.

مهاجری همچنین تصریح کرد: کار تاکتیکی را به خوبی انجام دادیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم. این امتیازات می‌تواند ما را به روزهای خوب گذشته بازگرداند. در نیم‌فصل اول، امتیازات زیادی را از دست دادیم که امیدوارم در سال جدید، بتوانیم این امتیازات را جبران کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه پدیده چطور پس از کودتای نافرجام علیه مهاجری توانست سه پیروزی کسب کند، اظهار داشت: ما در زمانی که نتیجه هم نمی‌گرفتیم، به سقوط فکر نمی‌کردیم. قبول دارم با ایجاد اعتماد بین مدیران، بازیکنان و کادر فنی تیم، می‌توانیم روزهای بهتری را نیز رقم بزنیم. ناراحتی من از این اتفاقات به این خاطر بود که می‌ترسیدم باعث شود نتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. ما مربیان عادت داریم ابتدا در خروجی را پیدا کنیم و سپس به کار مربیگری بپردازیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره چمن خوب ورزشگاه شهدای شهر قدس، با ابراز رضایت از این چمن خاطرنشان کرد: زمانی که بازی پیکان مقابل استقلال خوزستان را می‌دیدم، کیفیت چمن واقعاً خراب بود، اما الان چمن ورزشگاه خوب بود. باید از مسئولان تشکر کنم که کیفیت زمین چمن را بهبود بخشیدند. خوشحالیم که در این زمین خوب توانستیم به خوبی ظاهر شویم.

جلالی: در بازی‌های که می‌توانیم امتیاز بگیریم شکست می‌خوریم

مجید جلالی پس از شکست ۲ بر صفر پیکان مقابل پدیده خراسان گفت: در ابتدا به تیم پدیده تبریک می‌گویم که بازی سزاوارانه‌ای انجام داد. متأسفم در بازی‌هایی که می‌توانیم امتیاز بگیریم، امتیاز از دست می‌دهیم.

وی در افزود: ما امتیازات بازی با صبای قم، صنعت نفت آبادان و این دیدار را از دست دادیم. در دور رفت مسابقات، توقع از ما بالا نبود و دنبال برد نبودیم، همین مسئله باعث شد که راحت نتیجه بگیریم، اما الان که دنبال برد هستیم، نتیجه نمی‌گیریم. متأسفم که چرا نتیجه چنین بازی‌هایی را از دست می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص ناراحتی محمود شیعی، مدیرعامل پیکان از نتیجه بازی و اینکه اعلام کرده کل اعضای تیم پنج میلیون تومان جریمه خواهند شد، گفت: وقتی مدیریت در زمان نتیجه گرفتن پشتیبان تیم است، وقتی نتیجه هم نگیرد، می‌خواهد خودش را نشان دهد. از این مسئله ناراحت نیستم، اما شما نمی‌توانید توقع کنید که بازیکن بیشتر از توانایی‌هایش چیزی را ارائه کند. برای رسیدن به هدف‌های بزرگ نیاز به ابزار است.

یوسفی: فکر نمی‌کردم تعویض شوم و رفتارم اشتباه بود

محسن یوسفی در خصوص پیروزی پدیده مقابل پیکان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و پیکان هم بازی خوبی را مقابل ما برگزار کرد اما ما امروز باهوش‌تر از این تیم بودیم و در نهایت از موقعیت‌های خودمان بهتر استفاده کردیم و برنده شدیم.

وی درباره اعتراضش بعد از تعویض هم ادامه داد:‌ واقعاً فکر نمی‌کردم در این بازی تعویض شوم. البته باید به تصمیم آقای مهاجری احترام می‌گذاشتم و باید بگویم که بحث خاصی هم پیش نیامد و زیاد مهم نیست. البته من بابت رفتارم باید بگویم که اشتباه کردم. ما ۲ ماه تحت فشار بودیم و خدا را شکر امروز برنده شدیم. واقعاً اعصابم به هم ریخته بود اما در نهایت حق با سرمربی تیم است و هر تصمیمی او بگیرد باید قبول کرد. البته ما در رختکن با هم برخورد خوبی داشتیم.

یوسفی تصریح کرد: دوست داشتم در زمین بازی باقی بمان چون فکر می‌کنم می‌توانستم گل دوم خودم را در این بازی بزنم. شرایط برای ضد حمله فراهم بود اما باید به تصمیم مربی احترام گذاشت.

برنامه نود – تسنیم – فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *