خانه ورزش اخبار ورزش ژاکا: بچه ۱۲ ساله نیستم که به خاطر شهر لندن تیم آرسنال را انتخاب کنم

ژاکا: بچه ۱۲ ساله نیستم که به خاطر شهر لندن تیم آرسنال را انتخاب کنم

0

هافبک تیم فوتبال آرسنال اعلام کرد هیچ برنامه ای برای تغییر در شیوه بازی فیزیکی ­اش ندارد.

به گزارش وب سایت نود، گرانیت ژاکا هافبک خشن آرسنال که تابستان گذشته با جدایی از بورسیا مونشن گلادباخ آلمان به جمع توپچی های لندن پیوست، از نظر آمار کارت زرد و قرمز زبانزده بوده و در ماه اکتبر هم در دیدار برابر سوانسی از زمین مسابقه اخراج شد. این هفتمین کارت قرمز ژاکا از آوریل سال ۲۰۱۴ می باشد.

هافبک ملی پوش سوئیسی با بیان اینکه قصد بازنگری در شیوه بازی درگیرانه­اش ندارد اظهار داشت که این کار تأثیر منفی بر کیفیت بازی او خواهد گذاشت. گرانیت ژاکا در مصاحبه ای اختصاصی با fourfourtwo، در خصوص سبک بازی خشن و درگیرانه­اش می گوید:

من بارها از سوی داور بازی با کارت زرد جریمه شده ام و بارها هم کارت قرمز دریافت کرده ام. همه من را با چنین ویژگی می شناسند اما سبک بازی من به این صورت است. اگر به این صورت بازی نکنم، بسیاری از مهارت ها و توانایی هایم هدر می رود. بحث مسائل انضباطی نیست، سبک بازی من درگیرانه است، و همین مسئله گاهی اوقات مرا به دردسر می اندازد.

هافبک ۲۴ ساله تیم فوتبال آرسنال که در دیدار با تیم های هال سیتی و ناتینگهام فارست دو گل از راه دور و بسیار زیبا را برای تیمش به ثمر رساند، به این نکته هم اشاره می کند که امضاء قرارداد با تیم پایتخت نشین انگلیسی تصمیم سختی نبود. وی در این خصوص توضیح داد:

خیلی وقت بود که با آرسن ونگر در تماس بودم، بنابراین پیوستن به آرسنال تصمیم دشواری نبود. آرسن ونگر یکی از مهم ترین عواملی بود که تصمیم گرفتم به خاطر او به آرسنال بیایم. البته این باشگاه به خاطر نوع فوتبال سریع، جذاب و تکنیکی بسیار شهرت دارد که با سبک بازی من هم همخوانی دارد.

وی در خصوص شهر لندن و جاذبه های این شهر هم اظهار نظر کرد و گفت:

من برای تفریح و گردش به لندن نیامده ام، بلکه به خاطر فوتبالم این تیم لندنی را انتخاب کردم، و این مسئله بسیار بیشتر از شهر لندن برایم اهمیت دارد. من یک کودک ۱۲ ساله یا یک نوجوان نیستم که به خاطر چنین مسائلی تیمم را انتخاب کنم. لازم نیست برای گردش کسی را با خودم ببرم که شهر را به من نشان دهد. خودم به تنهایی می توانم برای گردش به لندن بروم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *