خانه ورزش اخبار ورزش کاسمیرو: یکی از بهترین بازی های فصل رئال مادرید بود؛ هنوز صعود نکرده ایم

کاسمیرو: یکی از بهترین بازی های فصل رئال مادرید بود؛ هنوز صعود نکرده ایم

0

عملکرد مسلط رئال مادرید در نیمه اول دیدار مقابل سویا به این تیم کمک کرد تا بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری را با نتیجه ۳-۰ به پایان برساند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، کاسمیرو، هافبک دفاعی رئال مادرید که نقش کلیدی در گل اول این تیم داشت در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

غیرممکن است که سرنوشت این مرحله را تمام شده بدانیم چون می دانیم که سویا در خانه چطور بازی می کند، بنابراین هنوز کار زیادی برای ما باقی مانده است. رئال مادرید فوق العاده بازی کرد و یکی از بهترین بازی های فصل ما بود. می توانید ببینید که آماده هستیم و به رشد و پیشرفت ادامه می دهیم و هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده است. این ثابت می کند که اگر متحد باشیم می توانیم کار را برای هر حریفی سخت کنیم.

با این نتیجه روند شکست ناپذیری لوس بلانکوس به ۳۸ بازی در تمامی رقابت ها رسید، رکوردی که هواداران را هیجان زده می کند اما کاسمیرو در این باره گفت:

می دانیم که پوشیدن پیراهن رئال مادرید به این معنی است که باید برای کسب پیروزی بجنگیم و تا پایان فصل با جدیت تمام بازی کنیم، نه فقط در ژانویه.

وی در مورد عملکرد داور هم گفت:

ما در مورد یکی از بهترین داوران لالیگا صحبت می کنیم. ممکن است اشتباهی کرده باشد اما همیشه سعی می کند که بهترین عملکرد خود را ارائه کند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *