خانه ورزش اخبار ورزش کریستیانو رونالدو و اعضای تیم رئال مادرید: حالا به دنبال قهرمانی در اروپا هستیم

کریستیانو رونالدو و اعضای تیم رئال مادرید: حالا به دنبال قهرمانی در اروپا هستیم

0

قبل از همه، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم که طی ۲۹ بازی، ۲۵ گل در رقابت های لالیگا به ثمر رساند، میکروفن را به دست گرفته و رو به هواداران گفت:

خیلی ممنون که امروز اینجا حضور پیدا کردید. این جام قهرمانی به خاطر حمایت هایی که داشتید، از آنِ شماست. حالا به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان هستیم. Siiiiii!

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید هم گفت:

بعد از ۱۰ ماه قهرمان لیگ شدیم. لحظات زیبای بسیاری وجود داشته اما برجسته ترین آنها پیروزی روز گذشته بود که آخرین بازی بود و قهرمانی را به ارمغان آورد. خوشحالیم که به اینجا آمده ایم و این قهرمانی را با شما جشن می گیریم.

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید افزود:

ممنون به خاطر حمایت و عشقی که همیشه نشان می دهید. یک بار دیگر جام قهرمانی لیگ به خانه آمد و می خواهیم آن را با همه شما به اشتراک بگذاریم. خیلی ممنون از شما و امیدواریم که چند هفته بعد بتوانیم با جام قهرمانی چمپیونزلیگ به اینجا بیاییم. زنده باد رئال مادرید!

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید، هم گفت:

خیلی خوشحالیم که این عنوان قهرمانی را به هواداران خود تقدیم می کنیم. لیگ سختی بود اما تا پایان جنگیدیم و موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم. من تمام دوران حرفه ای ام را در رئال مادرید سپری کرده ام و از این ۱۰ سال بسیار راضی هستم و می خواهم عناوین بیشتری فتح کنم. همیشه کسب قهرمانی خوب است. فصل فوق العاده ای داشته ایم. باید ادامه دهیم. ۳ ژوئن فینال دیگری داریم.

خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی رئال مادرید هم صحبت کرد:

خوشحالم. برای کسب این عنوان سخت تلاش کردیم. لیگ عادلانه و سختی بود و موفق شدیم در آن قهرمان شویم. جشن قهرمانی دیروز بی نظیر بود. تنها در صورتی که آن را تجربه کرده باشید، می توانید توصیف کنید. به همین خاطر اینجا هستیم، تا قهرمان شویم و در ۳ ژوئن هم بتوانیم لیگ قهرمانان را فتح کنیم.

متئو کواچیچ، هافبک کروات تیم:

این اولین قهرمانی من در لیگ است. از این قهرمانی لذت بردیم چون بسیار سخت به دست آمد. تلاش و سخت کوشی زیادی برای کسب این عنوان صرف شد. همه ما با دقایق مهمی به تیم کمک کردیم و قسمت برجسته آن، کار تیمی بود. تشکر فراوان از هواداران؛ این عنوان قهرمانی برای آنها هم هست چون خیلی ما را حمایت کردند.

کیکو کاسیا، دروازه بان دوم رئال مادرید به عنوان آخرین فرد، افزود:

تلاش زیادی برای کسب این عنوان قهرمانی صرف شد، فصل طولانی بود و ما با شایستگی قهرمان شدیم و با ثبات ترین تیم بودیم و حالا باید همینطور از قهرمانی لذت ببریم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *