خانه ورزش اخبار ورزش کریمی: بازی هیجان زیادی داشت

کریمی: بازی هیجان زیادی داشت

0

فیروز کریمی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی جذابی بود و شاهد فراز و نشیب‌ و هیجان زیادی بودیم. تشویق سالم امروز هواداران هم موثر واقع شد.

سرمربی نفت آبادان اظهار داشت: ما در تعطیلات نوروز بیکار ننشستیم و تلاش زیادی کردیم. این نخستین بار بود که اینقدر فرصت برای تمرین داشتیم. پیروزی امروز حاصل تلاش بازیکنان، هواداران، مسئولان و صدا و سیما بود.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم صنعت نفت موثر واقع شد، گفت: باید به گونه‌ای جوابگوی حمایت هواداران باشم. از این تعطیلات نهایت استفاده را کردیم. هم از لحاظ بدنسازی پیشرفت کردیم و هم از لحاظ تاکتیکی بهتر شدیم. تیم ما به سقف خود رسیده و نمی‌توانیم بهتر از این باشیم. امروز نهایت تلاش خود را کردیم و اگر می‌خواهید بهتر از این هم باشیم، باید بیش از پیش از ما حمایت شود.

کریمی با اشاره به اینکه بازیکنان عیدی خوبی به هواداران دادند، گفت: امروز هم مصدوم داشتیم هم محروم در حالی که پرسپولیس با تمام توان خود به این بازی آمده بود. این تیم بازیکنان تأثیرگذاری دارد اما دیدید که این تیم را شکست دادیم. این برد تقدیم به هواداران خونگرم صنعت نفت. امیدوارم نتایج بهتری کسب کنیم چون لایق آن هستیم. همه تیم‌ها رقبای سختی هستند و بازی‌ها سنگین شده است. از زمانی که در لیگ تخت جمشید بودم، هیچ سالی مانند امسال سخت نبود و همه بازی‌ها غیرقابل پیش‌بینی است. دیدید که سیاه‌جامگان یقه استقلال را در آزادی گرفت و امیدوارم تا پایان فصل، حداقل هر بازی یک امتیاز کسب کنیم و در لیگ برتر بمانیم. به عشق مردم به آبادان آمده‌ام و امروز به معنای واقعی، هواداران یار دوازدهم بودند.

کریمی درباره اعتراض یک تماشاگر به تعویض‌ برونو گفت: آن تماشاگر آب می‌خواست و اعتراضی نداشت. او فکر می‌کرد که من مسئول آب هستم. مگر من سقا هستم که آب بدهم؟ ۴۵ نفر روی نیمکت هستند، به آنها بگویند که آب بدهند.اگر من نباشم و همه تماشاگران تشنه شوند، کل ورزشگاه از تشنگی تلف می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که بازیکنی می‌گوید که تعویضم کن، چگونه نوع مصدومیت او را به شما توضیح بدهم؟ مجتبی ممشلی خوب بازی می‌کرد، اما گفت که بدنش کم آورده و مصدوم شده است. من هم مجبور بودم او را تعویض کنم. به مجتبی گفتم که ۵ دقیقه دوام بیاورد، اما زمانی که مصدوم است، باید او را از ترکیب بیرون کشید.

سرمربی صنعت نفت درباره عدم حضور مهاجم عراقی تیمش در ترکیب گفت: محمد شادکام جزو بهترین‌های تیم ما بوده است. ما در این بازی با تک مهاجم بازی می‌کردیم و شادکام هم روی زمین و هم روی هوا تاثیرگذار بود.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *