خانه ورزش اخبار ورزش کریک: صحبتی از سه گانه در بین مان وجود ندارد

کریک: صحبتی از سه گانه در بین مان وجود ندارد

0

منچستریونایتد در هفته جاری دو بازی حساس پیش رو دارد، ابتدا در جام حذفی مقابل چلسی به میدان می رود و سپس در لیگ اروپا مقابل روستوف صف آرایی می کند، در صورت کسب نتیجه لازم در هر دو بازی، یونایتد می تواند یک گام دیگر به کسب سه گانه نزدیک تر شود. اما کریک در مورد کسب سه گانه احتمالی چنین گفته است:

صحبت کردن از این موضوع، هنوز زود است. باید به بازی بعدی تیم فکر کنیم. به عنوان یک بازیکن باید سعی کنیم، تنها توجه مان به مسابقه بعدی باشد. اگر از حالا به جام های پیش رو فکر کنیم و به دنبال تعداد عناوین باشیم، راه به جایی نمی بریم. باید سعی کنیم بازی به بازی جلو برویم. راستش را بخواهید در رختکن تیم صحبتی از سه گانه نیست. باید قدم به قدم پیش برویم. قهرمانی یکشنبه خوب بود و از آن لذت بردیم. اما حالا این هفته دو بازی حساس مقابل چلسی و روستوف داریم. نباید فعلاً به گامی بیش از این بیاندیشیم.

تعداد بازی ها برایمان مسئله ای نیست. قبل تر تجربه ۶۰-۷۰ مسابقه در یک فصل را داشته ام، البته نه شخصاً بلکه در ترکیب تیم. باید تلاش مان را بکنیم تا به تیم برای کسب برد کمک کنیم. ممکن است برنامه مسابقات کار را سخت کند و فشردگی بازی ها مشکل ساز شود ولی این بخشی از این چالش است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *