خانه ورزش اخبار ورزش کلوپ: بازگشت استوریج خبر خوبی برای لیورپول است

کلوپ: بازگشت استوریج خبر خوبی برای لیورپول است

0

سرمربی لیورپول اعتقاد دارد مهاجم انگلیسی این تیم در بهترین زمان ممکن به اوج آمادگی بازگشته است.

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ در آستانه بازی امشب تیمش در خانه ساوتهمپتون در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه عنوان کرده بازگشت دنیل استوریج به دوران آمادگی در زمانی که سادیو مانه به جام ملت های آفریقا رفته بهترین خبر ممکن برای لیورپول است.

کلوپ به نقل از Sky Sports به خبرنگاران گفته:

بازگشت استوریج خبر فوق العاده ای است و گاهی اوقات احساس می کنید در زمان بندی ها خوش شانس بودید. مانه به جام ملت های آفریقا رفته اما کوتینیو در آستانه بازگشت است و استوریج آماده بازی است. بازگشت او به ما کمک می کند و امیدوارم مصدوم نشود.

در مقابل پلیموث ۲۵ دقیقه بازی کرد و روز دوشنبه هم به خوبی تمرین کرد پس اوضاع فعلا خوب است اما همه چیز به آمادگی جسمانی اش بستگی دارد. اگر دنیل مصدوم نشود هیچ شک و تردیدی درباره توانایی اش وجود ندارد. در برهه ای او مصدوم نبود اما بازی نمی کرد چون بین آماده بودن و داشتن شرایط حضور در زمین تفاوت وجود دارد ما او قدم بزرگی در مسیر درست برداشته است.

خیلی خوب می شود اگر وضعیت جسمانی استوریج همینگونه بماند و به پیشرفت ادامه دهد. این خبر عالی برای او و همینطور ما است. امیدوارم در هفته ها و ماه های آینده همینگونه در مورد استوریج صحبت کنیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *