خانه ورزش اخبار ورزش کلوپ: با کسب سهمیه دهان منتقدان را می بندیم

کلوپ: با کسب سهمیه دهان منتقدان را می بندیم

0

یورگن کلوپ در آستانه بازی امروز لیورپول مقابل ساوتهمپتون عنوان کرده تصور اشتباهی وجود دارد که این تیم در مقابل تیم های پایین جدول نتایج خوبی کسب نمی کند و از شاگردانش خواسته با پیروزی در بازی های باقی مانده این وضعیت را تغییر دهند.

کلوپ به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

در چند بازی اخیر مقابل تیم های پایین جدولی بازی کردیم و توانستیم به سه پیروزی و یک شکست دست یابیم اما باز مردم می گویند دائما در این بازی ها می بازیم. اگر واقعا اینگونه بود چطور توانستیم ۶۹ امتیاز کسب کنیم؟ شما بدون جمع کردن امتیازات زیاد نمی توانید برای سهمیه لیگ قهرمانان بجنگید. شاید مقابل تیم های بالای جدول عملکرد بهتری نسبت به تیم های پایین جدول داشتیم اما فعلا در بین ۴ تیم نخست جدول قرار داریم. حتما کارهای زیادی را درست انجام دادیم.

کلوپ درباره بازی سه بازی باقی مانده تیمش در این فصل گفت:

به بردن هر سه بازی باقی مانده فکر نمی کنیم. کار ما بردن بازی بعدی است. واقعا جو آنفیلد را دوست دارم. جو این ورزشگاه شماره یک است. اگر مقابل منچسترسیتی بازی کنیم و در یک نبرد تک به تک شکست بخوریم و یا موقعیتی را از دست بدهیم ورزشگاه واکنش منفی نشان نمی دهد. اما اگر مقابل کریستال پالاس بازی کنیم و موقعیت از دست بدهیم انگار که دنیا به پایان رسیده است. همه ما حتی در شرایط سخت باید یاد بگیریم که خلق موقعیت همیشه نکته مثبتی است. این مسئله نشان می دهد که به روش درستی بازی می کنید. باید از این مسئله برای ساخت تیمی قوی استفاده کرد. چلسی در بعضی مواقع به جذابیت بازی فکر نمی کند. آن ها تیم شگفت انگیزی هستند اما می توانند برای ۹۰ دقیقه دفاع کنند و یک گل بزنند و لذت ببرند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *