شرکت نینتندو پیش‌بینی کرده بود که در اولین ماه از انتشار کنسولِ “سوئیچ” تا 2 میلیون واحد فروش داشته باشد اما به نظر می‌رسد آن‌ها به موفقیتی فراتر از انتظار دست یافته‌اند. به گزارش پردیس‌گیم، بتازگی SuperData که یک وبسایت در زمینه تخمین و برآورد جریانات بازاری است، طی گزارشی ادعا کرده است که کنسول جدید نینتندو در اولین ماه از انتشار خود در سراسر جهان 2.44 میلیون واحد فروش داشته است.

این فروش در شرایطی بدست آمده است که در برخی از مناطق جهان نینتندو با پدیده کمبود تولید کنسول مواجه بود و برای دستیابی به تقاضا بازار مجبور شد که میزان تولید کنسولش را دو برابر کند. بدون شک شرایط برای نینتندو خوب پیش می‌رود و احتمال اینکه آن‌ها بتوانند با پشت سر گذاشتن دوران نزول خود بار دیگر موفقیت Wii را تکرار کنند، وجود دارد.

همچنین SuperData پیشبینی کرده است که سوئیچ تا پایان سال 2017 بیش از 7.2 میلیون واحد فروش داشته باشد. طبیعتا این شرایط باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بیشتری به توسعه بازی بر روی سوئیچ علاقه‌مند شوند و این می‌تواند در بلندمدت بار دیگر عرضه بازی بر روی کنسولی از نینتندو را به یک اولویت برای توسعه‌دهندگان تبدیل کند.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *