کنفرانس E3 امسال شرکت مایکروسافت از ۹۰ دقیقه معمول بیشتر طول می‌کشد.

طبق گفته مایکروسافت آن‌ها قرار است نمایش طولانی‌تری نسبت به بقیه رقبا داشته باشند تا بازی‌های بیشتری در نمایش نشان داده شود. فیل اسپنسر به‌عنوان رئیس ایکس‌باکس در این باره چنین گفت:

بازی‌های بودند که به‌دلیل کمبود وقت نمی‌شد نشان داده شوند اما ما می‌خواستیم که حضور داشته باشند.

کنفرانس E3 ایکس‌باکس بیشتر از ۹۰ دقیقه معمول به طول می‌انجامد. برای کسانی که مراسم را ضبط می‌کنند یادآوری میکنم.

مایکروسافت قرار است E3 امسال کنسول جدید خود را معرفی کند. به‌نظر می‌آید این شرکت آماده است تا بازی‌های بسیاری را نشان دهد.

کنفرانس مایکروسافت در روز دوشنبه ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران برگزار می‌شود. شما می‌توانید احتمالات و انتظارات از کنفرانس مایکروسافت را در اینجا مطالعه کنید.

در اخبار دیگر مربوط به مایکروسافت اسکورپیو ۹ گیگابایت از رم خود را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا در بازی‌ها استفاده کنند. مایکل پچر، تحلیلگر معروف بازی‌های رایانه‌ای، در جدیدترین پادکست خود اعلام داشت که پروژه اسکورپیو ۳۹۹ دلار قیمت ‌گذاری می‌شود. به گفته پچر مایکروسافت با قیمت‌گذاری پایین پروژه اسکورپیو ضربه سنگینی به رقیبش وارد می‌کند. همچنین ایکس‌باکس وان استاندارد و مدل اس نیز تا ۱۹۹ دلار کاهش قیمت پیدا می‌کنند. سونی نیز برای مقابله پلی استیشن ۴ پرو را ۲۴۹ دلار قیمت گذاری می‌کند و پلی استیشن ۴ استاندارد به ۱۹۹ دلار کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین مایکروسافت تیزر کوتاهی از پروژه اسکورپیو انتشار داده است. جیم رایان به‌عنوان مدیرعامل منطقه اروپا پلی استیشن در مصاحبه‌ای که اخیرا با بیزینس اینسایدر داشته است به صحبت‌ها و اخبار کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو واکنش نشان داده است. رایان اعلام داشته که آن‌ها ترسی از پروژه اسکورپیوندارند. همچنین مایکروسافت لوگوی تجاری “S” را ثبت کرد که احتمالا خبر از نام نهایی اسکورپیو می‌دهد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *