خانه ورزش اخبار ورزش کومان: از مصاحبه اخیر لوکاکو ناراحت شدم؛ هنوز احتمال تمدید قرارداد او وجود دارد

کومان: از مصاحبه اخیر لوکاکو ناراحت شدم؛ هنوز احتمال تمدید قرارداد او وجود دارد

0

رونالد کومان در نشست خبری امروز خود ضمن ابراز نارضایتی از مصاحبه اخیر روملو لوکاکو عنوان کرد اورتون هنوز به توافق رسیدن با این بازیکن برای امضای قرارداد جدید امیدوار است.

کومان به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

ابتدا باید بگویم که قبل از این صحبت های روزهای اخیر با لوکاکو و ایجنتش به توافق کامل نرسیده بودیم. باشگاه هنوز در حال مذاکره برای دست یافتن به توافق است. از مصاحبه لوکاکو راضی نیستم چون اگر اورتون باشگاه جاه طلبی نبود آن وقت من به اینجا نمی آمدم. امروز با لوکاکو صحبت کردم. یک مهاجم باید خودش را آماده کند و گل بزند و ما می دانیم او یکی از بهترین مهاجمان است. بقیه مسائل باید توسط مربی و هدیت مدیره انجام شود.

اورتون و مربی هر روز تلاش می کنند تا بهترین تیم ممکن را بسازند. باشگاه در حال رشد است و درباره ساخت ورزشگاه جدیدی صحبت می کند. این نشان می دهد که اورتون در مسیر درست قرار دارد. این پیام من به همه بازیکنان است. از وضعیت لوکاکو ترسی ندارم چون هنوز ۲ سال دیگر با ما قرارداد دارد و بازیکن باید به قراردادش احترام بگذارد. همه می دانند وقوع هر چیزی در فوتبال ممکن است اما به قراردادها باید احترام گذاشته شود. رفتار لوکاکو البته به جز چند جمله ای که در مصاحبه اخیرش گفت را دوست دارم. نیازی به بیرون گذاشتن او از ترکیب تیم نیست.

هیئت مدیره در حال مذاکره با ایجنت لوکاکو برای تمدید قرارداد او است. فکر کنم پس از بازی های ملی وضعیت مشخص شود. اگر بازیکن تعهدش را به تیم، باشگاه و هواداران نشان دهد حتی اگر قرارداد جدید امضا نکند از نظر من مشکلی وجود ندارد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *