خانه ورزش اخبار ورزش کونته: بازی دادن به کاستا تصمیم درستی بود

کونته: بازی دادن به کاستا تصمیم درستی بود

0

سرمربی چلسی پس از پیروزی مقابل هال سیتی به تمجید از ستاره اسپانیایی تیمش پرداخت.

به گزارش وبسایت نود، آنتونیو کونته پس از گلزنی دیگو کاستا در جریان پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل هال سیتی عنوان کرد این نتیجه نشان می دهد تصمیمش برای بازی دادن به این بازیکن پس از حواشی روزهای اخیر درست بوده است.

کونته پس از بازی به شبکه Sky Sports گفت:

کاستا نمایش خوبی داشت و از این بابت خوشحالم. در نشست خبری قبل بازی افراد زیادی از من درباره ذهنیت و فرم کاستا پرسیدند و من گفتم سعی می کنم بهترین تصمیم را برای تیم می گیرم. پس از نمایشی که کاستا ارائه کرد فکر می کنم بازی دادن به او تصمیم درستی بود.

طبیعی است که سوالات زیادی درباره کاستا پرسیده شود. مهمترین چیز برای من، باشگاه، بازیکن، هواداران و جدول لیگ پاسخی است که در داخل زمین داده می شود. حقیقتا از خوشحالی او پس از گلزنی خوشحال شدم چون خودم هم روی نیمکت خوشحال شدم. مهمترین چیز گلزنی او بود.

من در مورد ماجرای کاستا حقیقت را به شما گفتم. برای او خوشحالم و این دوران شایعه سازی دیگر تمام شد. کاستا به میدان رفت و خوب بازی کرد. برای او، هواداران و باشگاه خوشحالم. بازی امشب به همه شایعات پایان داد.

بازی سختی برای ما بود. هال سیتی خیلی خوب بازی کرد و کار ما را سخت کرد. وارد نیم فصل دوم شدیم و همه بازی ها برای ما و دیگر تیم ها سخت هستند. امروز دیدید که آرسنال و همینطور ما با سختی پیروز شدیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *