خانه ورزش اخبار ورزش کونته: برای کسب ۳ امتیاز به اولدترافورد می رویم

کونته: برای کسب ۳ امتیاز به اولدترافورد می رویم

0

آنتونیو کونته که تیمش در پایان هفته سی و دوم لیگ برتر با هفت امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام در صدر جدول قرار گرفته عنوان کرده شاگردانش در بازی هفته آینده مقابل منچستریونایتد باید آرامش خود را حفظ کنند تا بتوانند به هدف شان که کسب سه امتیاز است برسند.

کونته که در جریان بازی اخیر چلسی مقابل منچستریونایتد در جام اتحادیه با ژوزه مورینیو درگیری لفظی پیدا کرد به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

مهمترین مسئله اتفاقات داخل زمین است. برای ما همیشه مهم است که احساسات مان را کنترل کنیم چون برای فتح لیگ می جنگیم. در هر بازی باید سه امتیاز را بگیریم و بازی در اولترافورد هم از این قائده مستثنی نیست. می دانیم بازی دشواری است اما فرم خوبی داریم و بازیکنان از اعتماد بنفس مناسبی برخوردار هستند.

هفته آینده ما در خانه منچستر بازی می کنیم و تاتنهام میزبان بورنموث است. فکر می کنم تاتنهام کار ساده تری در پیش دارد. یونایتد انگیزه زیادی برای این بازی دارد چون همه تیم ها می خواهند صدرنشین را متوقف کنند. بازی های آسانی در پیش نداریم. فصل خوبی را سپری می کنیم اما می خواهیم آن را به فصل بزرگی تبدیل کنیم. برای این کار و تاریخ ساز شدن باید یونایتد را شکست دهیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *