Resident Evil 7 در هنگام عرضه خود بیش از ۲.۵ میلیون نسخه را به‌فروشگاه‌ها ارسال کرد. این تعداد در مقایسه با تعداد نسخه‌های ارسالی Resident Evil 6 بسیار کم‌تر است. حال کپکام توضیحاتی دراینباره می‌دهد.

Resident Evil 7 در آخرین گزارش خود توانسته ۳ میلیون نسخه را به فروشگاه‌ها ارسال کند. طبق برنامه کپکام آن‌ها باید تا پایان مارس یک میلیون نسخه دیگر نیز ارسال نمایند تا به هدف خود برسند.

طبق بیانیه جدید کپکام با در نظر گرفتن تعداد بار دانلود شده (فروش دیجیتالی) Resident Evil 7 را می‌توان رکورد جدیدی در سری براساس فروش دیجیتالی دانست و آن‌ها می‌توانند به‌راحتی به هدف خود که عرضه چهار میلیون نسخه فیزیکی در مارس است برسند.

در مقایسه با Resident Evil 6 هفتمین نسخه از سری اصلی تعداد کمتری نسخه فیزیکی را در هنگام عرضه به فروشگا‌ه‌ها ارسال کرده که دلیل اصلی آن افزایش علاقه بازی‌بازان به تهیه دیجیتالی بازی‌ها است. همچنین با توجه به شلوغی عرضه بازی‌ها می‌توان به فروش دراز مدت Resident Evil 7 اطمینان داشت.

در ادامه کپکام به این نکته اشاره می‌کند که محتوای داستانی جدید Resident Evil 7 می‌تواند به فروش بازی کمک شایانی نماید. کپکام محتوای داستانی Resident Evil 7 را یکی از ارکان مهم برای بیشتر شدن تعداد فروش Resident Evil 7 از نسخه پیشین خود می‌داند. Resident Evil 6 دومین بازی پرفروش شرکت کپکام است که طبق آخرین گزارش ۶٫۷ میلیون نسخه فروخته است.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *