خانه ورزش اخبار ورزش کیلور ناواس: امیدوارم به روز های خوب برگردم؛ هم تیمی ها و کادر فنی به من اعتماد دارند

کیلور ناواس: امیدوارم به روز های خوب برگردم؛ هم تیمی ها و کادر فنی به من اعتماد دارند

0

دروازه بان کاستاریکایی به اولین دروازه بان فصل لالیگا تبدیل شد که گل به خودی زده است، و در دقیقه ‘۲۱ نیز خوش شانس بود که روی خروجی اشتباه و با تصمیم بحث برانگیز داور از بازی اخراج نشد. وی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

در صحنه گل بتیس، من توپ را مهار کردم، و وقتی سعی کردم آن را جمع کنم، موقعیت مناسبی نداشتم و توپ را لمس کردم و متأسفانه به داخل دروازه غلتید. اینها شرایطی هستند که نمی خواهید در آن قرار بگیرید، اما باید سعی کنید از آنها درس بگیرید. راه درازی در پیش داریم و می دانم که باید ادامه دهم. ما تیم متحدی هستیم و همه آنها خیلی از من حمایت کردند. هم تیمی هایم به من اعتماد دارند و این به من انگیزه می دهد تا به تلاش خود ادامه دهم و به آنها قول دادم که دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

برخورد با بازیکن حریف:

سعی کردم با سر برای دفع توپ بروم و برخورد کردیم. به هیچ وجه قصد برخورد با بازیکن را نداشتم. هدف من همیشه توپ بوده است. بازیکن حریف نیز همزمان به توپ رسید و به من برخورد کرد.

واکنش در دقایق پایانی:

در آن نقطه آرام بودم. کادر فنی به من اطمینان دارد. در حال حاضر خود را خوشحال حس می کنم و مشتاقم که به سخت کوشی ادامه دهم. آرام هستم چون کار خوبی انجام داده ام و این نتیجه تمرینات و تلاش های روزمره است. هر بار که به میدان می روم، تمام توان خود را به کار می گیرم. لحظات خوب و بدی داشته ام اما امیدوارم که به روز های خوب برگردم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *