خانه ورزش اخبار ورزش کیه لینی: جذاب نبودن سبک یوونتوس اهمیتی ندارد

کیه لینی: جذاب نبودن سبک یوونتوس اهمیتی ندارد

0

یوونتوس که در ۵ دوره اخیر سری آ، قاطعانه قهرمان شده است، برخلاف رم و ناپولی، شاید همیشه فوتبال تماشاگرپسندی ارائه ندهد، با این حال بازهم با اقتدار و هشت امتیاز اختلاف، صدرنشین لیگ ایتالیاست. کیه‌لینی، مدافع مستحکم بیانکونری اما معتقد است تا زمانی که نتایج خوب تیمش ادامه دارد، نگرانی خاصی از بابت سبک بازی تیمش ندارد. وی در این زمینه به سایت رسمی باشگاه یوونتوس گفت:

مطمئن نیستم زیباترین یا جذاب‌ترین فوتبال را ارائه می‌کنیم اما قطعا با هوشمندی و نظم خاصی به میدان می‌رویم. با توجه به مسیر طولانی باقیمانده، باید در همه بازی‌ها تلاش خود را ادامه دهیم. همیشه گفته‌ام که باید یوونتوس را در ماه مارچ مورد قضاوت قرار داد. حالا سیستمی داریم که بهترین بازی را از بازیکنان می‌گیرد و ویژگی‌های لازم را نیز دارد.

وی در مورد مصاف جمعه شب تیمش با میلان گفت:
میلان تاحدی فرم خوبش را بازیافته و فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد. آن‌ها فرصت خوبی در اختیار بازیکنان جوانشان گذاشته‌اند که می‌تواند خیلی برای تیم ملی مفید باشد. شکست مقابل میلان در بازی رفت ما را اذیت نمی‌کند. در سوپرجام نیز معتقدم علیرغم احترامی که برای این تیم قائلم، پیش از آنکه آن‌ها پیروز شده باشند، ما بازی را باختیم.

گفتنی است یوونتوس با کسب ۶۷ امتیاز از ۲۷ بازی، صدرنشین است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *