خانه ورزش اخبار ورزش کیوسک/ آندو در نزدیکی استقلال

کیوسک/ آندو در نزدیکی استقلال

0

بازگشت پرسپولیسی ها از اردوی تیم ملی تیتر اصلی تمامی روزنامه های ورزشی امروز(چهارشنبه ۱۵ دی) است و تیترهایی مانند بچه های طلاق و اخراجی ها برای آنها انتخاب شده است.

“گل” بازگشت ملی پوشان پرسپولیس به تهران را سوژه اصلی صفحه یک خود قرار داده و عکسی از حضور هواداران پرسپولیس در فرودگاه را منتشر کرده است. مهدی پاشازاده حضورش در کادر فنی استقلال را تکذیب کرده است. گل گزارش داده رحمتی به دلیل اختلافاتش با کادرفنی استقلال در حین تمرینات به رختکن تیم نمی رود.

 

ابرارورزشی هم بازگشت ملی پوشان پرسپولیس را تیتر یک کرده است. امیر قلعه نویی درباره جواد نکونام صحبت کرده است. ابرارورزشی چند خبر نقل و انتقالی هم دارد.

 

پیروزی شدیدا به تصمیم کی‌روش برای برگرداندن ملی پوشان پرسپولیس اعتراض کرده و خواهان برخورد با سرمربی تیم ملی شده است. روزنامه قرمزها خبر داده پلی یانسکی، بازیکن اوکراینی پرسپولیس راضی به فسخ قرارداد نیست.

 

روزنامه ۹۰ برای پرسپولیسی ها عنوان بچه های طلاق را انتخاب کرده است. ضمن اینکه این روزنامه نبرد کی روش-برانکو را یک بازی بازنده-بازنده دانسته است.

 

ایران ورزشی هم بازگشت پرسپولیسی ها را تیتر یک کرده است و شدیدا از مدیریت فدراسیون فوتبال انتقاد کرده است. این روزنامه نداشتن رئیس مقتدر را عامل ایجاد این مشکلات دانسته است. ایران ورزشی خبر داده آندرانیک تیموریان علاقه دارد به استقلال برگردد.

 

هدف هم به سراغ بازگشت پرسپولیسی ها و استقبال ۲۰۰ نفری هواداران از آنها پرداخته است. این روزنامه خبر داده کی روش از سروش رفیعی هم خواسته بود که اردو را ترک کند چراکه او هم می خواهد پرسپولیسی شود.

 

استقلال جوان هم به موضوع برگشت ملی پوشان پرسپولیس توجه کرده است و تیتر زده:”زبان سرخ، ملی پوش می دهد برباد”.استقلال جوان تصاویری هم از تمرین استقلال دارد و وزیر ورزش عنوان کرده هیات مدیره سرخابی‌ها تغییر نمی کند.

 

خبرورزشی برای بازیکنان پرسپولیس تیتر اخراجی های ۷ را برگزیده است. این روزنامه نوشته کی‌روش به ملی پوشان پرسپولیس گفته به تیم‌تان برگردید تا چاق نشوید. ضمن اینکه این روزنامه نوشته به اعتقاد کی‌روش هدف برانکو حضور در راس تیم ملی است نه قهرمانی در لیگ. خبرورزشی خبر داده منصوریان و رحمتی امروز با وساطت مهدی پاشازاده آشتی می کنند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *