خانه ورزش اخبار ورزش کیوسک/ بهار سرخابی

کیوسک/ بهار سرخابی

0

روزنامه های ورزشی امروز(شنبه ۲۵ دی) تحت تاثیر بازی های هفته شانزدهم و بردهای استقلال و پرسپولیس قرار دارند.

“گل” با چاپ عکس شادی بولینگی پرسپولیسی ها با تیتر ” بولینگ بدون عبده” به برد پرسپولیس پرداخته است. گل خبر داده علاوه بر استقلال یک تیم عربی هم سجاد شهباززاده را می خواهد. این روزنامه مصاحبه‌ای با امیر باقری پسر کریم باقری هم دارد.

ابرارورزشی هم نتایج بازیهای این هفته لیگ را پوشش داده است. این روزنامه به این نکته اشاره داشته که پرسپولیس دوباره با ۱۰ نفر برنده شد. صدرنشینی ملوان در لیگ دسته اول هم دیگر تیتر صفحه اول ابرارورزشی است.

پیروزی در کنار پرداختن به صدرنشینی پرسپولیس شدیدا به مصاحبه های اخیر کارلوس کی‌روش اعتراض کرده و عنوان کرده چرا باید برانکو سکوت کند و سرمربی تیم ملی به او توهین کند. کی‌روش اخیرا در مصاحبه ای گفته برانکو حسود است. پیروزی خبر داده فسخ قرارداد با بازیکنان اوکراینی امکان پذیر نیست و پرسپولیس در نهایت می تواند یک بازیکن آسیایی بگیرد.

روزنامه ۹۰ در کنار تیتر کردن بردهای استقلال و پرسپولیس چند تیتر هم درباره کی‌روش دارد. این روزنامه خبر داده سجاد شهباززاده و آندرانیک تیموریان در آستانه استقلالی شدن قرار دارند.

ایران ورزشی به این نکته اشاره کرده که صدرنشینی پرسپولیس برای این تیم تلفات داشته و دو محروم و یک مصدوم روی دست برانکو گذاشته است. البته طبق قوانین جدید کمال کامیابی نیا محروم نیست و فرشاد احمدزاده تنها محروم قرمزهاست. پیوستن کریم انصاری فرد به المپیاکوس هم دیگر خبر صفحه یک ایران ورزشی است.

هدف هم به برد استقلال و پرسپولیس در هفته شانزدهم و انتقام آبی ها از علی دایی توجه کرده است. این روزنامه به اشتباهات داوری در لیگ دسته اول هم اشاره داشته است.

شوت ورزشی هم مانند اکثر روزنامه‌ها، صفحه یکی سرخابی دارد. استقلالی شدن آندرانیک تیموریان و مصاحبه تند کی‌روش ضد برانکو هم دیگر تیترهای شوت است. این روزنامه خبر جالبی هم درباره کیانوش رستمی دارد.

استقلال جوان برد برابر نفت تهران را شروعی امیدوارکننده برای استقلال دانسته است. این روزنامه از آمدن جپاروف ازبک به تهران و پیوستن او به استقلال خبر داده است.

خبرورزشی صفحه یک خود را سه بخش کرده است و به پیروزی تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در شروع دور برگشت پرداخته است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *