خانه ورزش اخبار ورزش گریزمن: آماده ترک اتلتیکو مادرید هستم

گریزمن: آماده ترک اتلتیکو مادرید هستم

0

آنتوان گریزمن که شب گذشته در مصاحبه با تلویزیون فرانسه از احتمال ۶۰ درصدی انتقالش به منچستریونایتد گفت در مراسم رونمایی از کتاب اتوبیوگرافی اش بار دیگر درباره آمادگی اش برای ترک اتلتیکو مادرید صحبت کرد است.

گریزمن ۲۶ ساله به نقل از نشریه اکیپ فرانسه گفته:

ما این فصل در لالیگا سوم شدیم و به هدف باشگاه رسیدیم اما بازیکنان چیزهای بیشتری می خواهند. من می خواهم جام ببرم. به برهه ای رسیدم که خوب بازی می کنم و زیاد گل می زنم اما این ها کافی نیست. این تابستان پس از اینکه برای آینده ام تصمیم گرفتم تنها به دنبال فتح جام خواهم بود. با اتلتیکو به فینال و نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدم. ما به قهرمانی نزدیک شدیم اما هنوز چیزی کم داریم.

باید ببینیم باشگاه چه برنامه ای دارد. به نقل و انتقالات بستگی دارد. خانواده ام، بازیکنان و رسانه ها می دانند که فوتبال را دوست دارم تا جام ببرم و لحظات احساسی بزرگی را تجربه کنم. می خواهم طعم قهرمانی را بچشم. اگر امروز تصمیم به ترک اتلتیکو بگیرم مشکلی وجود نخواهد داشت. می توانم به انگلیس که لیگ مطرحی دارد و یا آلمان، آمریکا و چین بروم. آماده رفتن هستم.

گیلم بالاگ، خبرنگار اسپانیایی Sky Sports هم درباره آینده ستاره اتلتیکو مادرید گفته:

بنظر من اگر منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد، گریزمن به این تیم می رود. یونایتد آماده پرداخت بند فسخ قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی او است. گریزمن احتمالا یونایتد را با توجه به خریدهایی که خواهند کرد مدعی قهرمانی لیگ انگلیس و اروپا می بیند. او منتظر است ببیند آن ها می توانند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرند یا نه. حتی اگر آن ها موفق نشوند باز این انتقال منتفی نیست. در همین حال اتلتیکو که آماده ارائه قرارداد جدیدی به گریزمن است از این صحبت ها وحشت کرده و دستمزد پیشنهادی را بیشتر خواهد کرد. گریزمن باید بین رفتن به منچستر و تمدید قرارداد با اتلتیکو انتخاب کند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *