خانه ورزش اخبار ورزش گزارش تمرین استقلال/ ادامه قهر مربی استقلال و غیبت ۲ بازیکن

گزارش تمرین استقلال/ ادامه قهر مربی استقلال و غیبت ۲ بازیکن

0

مربی بدنساز انگلیسی تیم فوتبال استقلال باز از تمرین دادن به بازیکنان این تیم خودداری کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر از ساعت ۱۲ امروز (دوشنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* باد خنکی در زمین شماره دوی ورزشگاه می‌وزید که همین مسئله باعث شده بود همه اعضای تیم استقلال در مورد هوای پاک امروز صحبت کنند.

* مهم‌ترین نکته تمرین استقلال حضور کاوه رضایی بود. این بازیکن که به علت عدم دریافت مطالباتش مدتی در تمرینات استقلال شرکت نکرد، شب گذشته با مسئولان استقلال صحبت و امروز هم در تمرین شرکت کرد. این بازیکن که چند جلسه‌ای عقب‌تر از سایر بازیکنان است زیر نظر یکی از مربیان استقلال به تمرین اختصاصی پرداخت.

* آرش افشین و امید ابراهیمی غایبان تمرین بودند. جدایی افشین از استقلال قطعی شده و ابراهیمی هم در اردوی تیم ملی حضور یافته است.

* استیو جونز، مربی بدنساز انگلیسی استقلال به مانند روزهای گذشته در محل تمرین حضور داشت، اما باز هم در گوشه‌ای تنها نظاره‌گر تمرین بود. او به علت عدم دریافت مطالباتش و همچنین اینکه قرار بود در جشن سال نو میلادی کنار خانواده‌اش باشد، قهر کرده و کار خود را انجام نمی‌دهد. قرار شده که بهتاش فریبا مدیرفنی استقلال با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه در خصوص مشکلات این مربی صحبت کند.

* در حالی که گفته می‌شود دو نفر از اعضای کادر فنی تیم استقلال شامل فیلمبردار دوربین هلی شات و یکی از ماساژورها از تیم کنار گذاشته می‌شوند، اما آنها همچنان در تمرین حضور داشته و کار خود را انجام می‌دهند.

* جابر انصاری با چهره‌ای جدید در تمرین حضور داشت و برخی از بازیکنان به او گفتند که چقدر جوان شده است!

* بازیکنان ابتدا زیر نظر علی چینی خودشان را گرم کرده و سپس در یک نقطه از زمین در  چهار گروه به فوتبال تحت فشار با دروازه‌های کوچک پرداختند. در این بخش تمرین روزبه چشمی و محسن کریمی هم حضور داشتند.

* با توجه به اینکه تمرین در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد تماشاگران اجازه حضور در تمرین را نداشتند، اما حدود ۲۰ نفر از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند.

* نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا نظاره‌گر تمرین امروز بودند.

* دروازه‌بانان تیم استقلال زیر نظر مربیان به تمرین اختصاصی پرداختند.

منبع برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *