به‌تازگی شخصی در وبسایت Reddit مدعی شده که در یک شرکت تولید بنر و کارت‌های پیش‌فروش محصولات فروشگاه‌ها کار می‌کند و چند هفته قبل این شرکت سفارش‌هایی برای دو عنوان Assassin’s Creed Origins و Far Cry 55 [اخیرا در صفحه فیسبوک و اینستاگرام Ubisoft اشاره‌های مرموزی به سری Far Cry شد] را دریافت کرده است.

قطعا نمی‌توان به چنین ادعایی استناد کرد با این حال این شخص توضیحاتی هم در مورد پوسترهای تبلیغاتی Assassin’s Creed معرفی نشده داده که پیشنهاد می‌کنیم در ادامه حتما مطالعه کنید.

“مدت زیادی نتونستم بهش نگاه کنم اما طرح مربوط می‌شد به کارت رزور یک خرده‌فروشی آمریکایی. “Assassin’s Creed Origins” عنوان بازی بود و احتمال خیلی زیادی میدم که تصویر مربوط به مصر بوده باشه. شهری در تصویر دیده می‌شد و در پس زمینه آن یک هرم. دقیقا وسط کارت یک اساسین جدید حضور داشت که به سمت شهر در حرکت بود. به نظر یک سپر همراه داشت، همینطور یک کمان، ظاهرا یک شاهین هم بر روی شانه‌اش نشسته بود. نکته بعدی این بود که این کارت رزور مربوط به نسخه طلایی (Gold) بازی بود که علاوه بر بازی اصلی محتویات دیگه‌ای چون سیزن‌پس و یک کتاب فلزی رو هم شامل می‌شد. چیزی در مورد قیمتش ندیدم. این اولین بار نیست که به لطف شغلم قبل معرفی یه بازی می‌تونم از وجودش مطلع بشم و بر اساس تجربه‌های که در گذشته داشتم می‌تونم بگم که بازی قبل اینکه ما کارت هارو ارسال کنیم یا کمی بعد از ارسال، معرفی میشه. به اعتقاد من این کارت‌ها 30 ام ماه ارسال می‌شند و معرفی رسمی بازی احتمالا نزدیک به این تاریخ خواهد بود.”

سال گذشته بود که اخباری در مورد قسمت جدید فرنچایز چندین میلیون دلاری Ubisoft با عنوان Empire منتشر شد. هر چند که بر اساس گزارش جدیدی که خواندید، ممکن است عنوان این قسمت تغییر کرده باشد اما به هر حال، به گزارش پردیس گیم و به نقل ازPlaystationUniverse، به نظر می‌رسد که انتخاب مصر باستان بعنوان محل روایت این بازی حقیقت داشته باشد و بر اساس چیزهایی که در گذشته خواندیم، Origins قرار است پایه‌گذار یک سگانه جدید برای فرنچایز اکشن مخفی کاری محبوب Ubisoft باشد.

بر اساس شایعه‌ها Ubisoft برای روایت Assassin’s Creed جدید بازه زمانی بسیاری دورتری را نسبت به قسمت اول این سری را انتخاب کرده است. با این شرایط عنوان “Origins” بیشتر مورد پسند شما است یا “Empire”؟ انتظارات شما از قسمت جدید این سری بازی چیست؟

پردیس گیم

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *