خانه ورزش اخبار ورزش گزارش زنده / نفت تهران ۰ – ۱ پرسپولیس

گزارش زنده / نفت تهران ۰ – ۱ پرسپولیس

0

دیدار تیم های نفت تهران و پرسپولیس در ورزشگاه تختی در جریان است.

به گزارش وب سایت نود، پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه، سیدجلال حسینی، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، شهاب کرمی، محسن مسلمان، سامان نریمان‌جهان، سروش رفیعی، مهدی طارمی و علی علیپور به مصاف نفت تهران آمده است.

نفت تهران نیز با ترکیب نادر صفرزائی، ایگور پراهیچ، احمد آل‌نعمه، فرید محمدی‌زاده، رضا علیاری، اکبر صادقی، ایمان مبعلی، ارسلان مطهری، محمد قاضی، علیرضا عزتی و آندرانیک تیموریان به میدان آمده است.



دقایق حساس

 

 دقیقه ۵: پاس پشت دفاع محسن مسلمان با اشتباه ناصر صفرزایی دروازه بان جوان و بی تجربه نفت توپ همراه شد ، او که خروجی نا موفق از محوطه جریمه داشت توپ را با دست زد تا داور به او کارت قرمز مستقیم بدهد.

دقیقه ۸ : ضربه کاشته پرسپولیس را سروش رفیعی زد که توپ زمینی و با فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶ : ضربه روی پا مهدی طارمی با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰ : ارسال بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه به علیپور رسید که دروازه‌بان تیم نفت زودتر از دروازه خارج شد و این خطر رفع شد.

دقیقه ۳۲:ضربه محسن مسلمان به دست بازیکن نفت برخورد کرد اما داور پنالتی تشخیص نداد.

دقیقه ۴۳:ضربه سر شیرجه ای علیپور به تیرک دروازه نفت برخورد کرد و توپ وارد دروازه نفت نشد در برگشت خود علیپور شوت دیگری به سمت دروازه زد که با برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

دقیقه ۴۵: تیموریان اوت دستی بلند پرتاب کرد و در شلوغی محوطه جریمه بازیکنان نفت ضرباتی به توپ وارد کردند که توسط مدافعان برگشت داده شد.

دقیقه ۵۰ : ضربه سامان نریمان جهان با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷ ( گل اول پرسپولیس – رفیعی ) : کار تمرین شده مسلمان و سروش رفیعی ، ضربه کرنر کوتاه کار شد و شوت سنگین سروش رفیعی به زیبایی به گل تبدیل شد.

دقیقه ۶۴: پرتاب بلند آندو تیموریان در شلوغی محوطه جریمه به پراهیچ رسید و ضربه این بازیکن راه با جایی نبرد.

دقیقه ۶۶: حرکت زیبا و انفرادی صادق محرمی این بازیکن را در فرصت تک به تک قرار داد اما دروازبان نفت این توپ را به زیبایی مهار کرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *